|
|
|
|---|---|
|
Hallå där! Undrar vad man kan tänka sig att betala för en sån här: 325i 94:a, mörkgrön metallic växlare med 12 skivor, baslåda, steg, import, 11500 mil ac men ej skinn Tackar på förhand! Jaja...d e skitsamma! | |
| Finns service bok och garanetrad mil så ca 60-70 | |
| Låter mycket att få 70KSEK för en sådan bil...extremt lågt miltal gör iallafall mig misstänksam. Spontant känns 50KSEK ganska rimligt, avsaknad av SCHiin gör att många potentiella köpare försvinner. | |
|
Jag skulle gissa på att den ligger runt 50. Ev något mer om den är extremt fin och känns väldigt bra. Att nån skulle köpt en 325'a för 10 år sen och bara kört drygt 11.000 mil med tror jag tyvärr är en utopi. Men säljaren säger väl säkert samma som alla som kränger äldre Bmw. Att den bara körts på helgerna av en äldre herre i sydtyskland..... ; ) |
|
| Firmabil, körd av VDns fru på söndagarna när det inte regnade! | |
|
höhö....vad tror du om värderingen acey? /Simon |
|
| Jag vet bara att jag sålde en polares flickväns 325ci -94 17000 mil, skinn, lucka, fungerande ac, vit blinkers runt om, sportstolar, diamantsvart, SoV däck, skisack och säkert något mer för 55.000. Men dom verkar svaja ganska mycket i pris. Tyvärr verkar det som om ganska få är rostfria. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.