AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
942

MrCAP mot DITEC- fakta tack

Har nu läst dem kilometer med spalter som har skrivits om olika lackbehandlingar här på forumet. Allt jag har läst hittills handlade om subjektiva upplevelser. Kan ni ge mig konkreta jämförelser mellan Ditec och MrCAP ?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Z3c 4 ever!:

Har testat båda två på sammma bil, än så länge har Ditec fungera lite bättre men MrCap satte jag på då snö yrde och man använda avfettning betydligt oftare så det är lite orättvisst att jämföra.

Så kanske efter vintern kan jag ge en mera objektiv sammanfattaning om för och nackdelar för resp bolag.
Skulle nog vilja påstå att Ditec är stråt vassare. Har haft båda men upplevde det som Ditec höll ytan bättre samt avrinningen när man tvättat. MRCap behagade att liksom försvinna efter 7månader
Danne, och hur länge sitter Ditec på?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
I ett år..sen är det dags för återbehandling. Och återbehandlingen gör man varje år hädanefter.

Satsa på Ditec...då blir du garanterat nöjd.
AP
188
APPCON
MB CLS55AMG
Jag skulle vilja påstå att glansen/briljansen håller 1,5 år enl. DITEC:s rek att då göra en uppföljning. Min är så gott som lika fin som när den togs ut på Vallhallavägen för drygt 1 år sedan. Pärlfaktorn är mycket hög. Bör tilläggas att den nattas i garage.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.