|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Har en jävlit udda fråga här. Har precis köpt en polisradio med cigguttag..som jag kan flytta med mig. MEN uttaget är ju större på M3:an för fan. Finns de nån distans/koppling man kan slänga dit?? Vill inte ändra för jag ska ha den hemma och i min vinterbil med.... ///M3 | |
|
Hej! Det finns ciggkontakter som passar i både litet och stort uttag. Finns på Elfa vad jag vet men säkert andra ställen också. |
|
|
Jaså...okej..elfa? Vad fan e de? Har jag aldrig hört talas om... ///M3 |
|
|
är du svag för svordomar M3_LOVER? Länk Denna med säkring kan ju funka kanske? finns även utan säkring. Diesel-räsern |
|
| www.elfa.se kan du ju testa... annars finns det säkert på en välsorterad bensinmack... | |
|
tarzan: haha..jag visste att de skulle komma.såg själv att de var lite mycket..förlåt:) Pelle: Ja, de kan jag ju göra...tackar-- ///M3 |
|
|
M3_älskare: det är lungt. jag länkade till en sådan kontakt du behöver... (*upp*) Diesel-räsern |
|
|
tack tarzan ///M3 |
|
|
tarzan: 21 och 12 mm...hmm..e inte cigg uttaget i M3:an större...och att dom vanliga uttagen är 21mm?? Eller är dom små 12 och det i M3:an 21?? Tack så jätte mycket för länken i allafall... ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.