|
|
|
|---|---|
|
Såg bra ut på bild... men är det nån som har erfarenhet av detta fabrikat.Koreanskt eller nått sånt? /Johan | |
|
Kineskiska däck: Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
OK nån som provat ? /Johan |
|
|
Hittade en inlägg om dessa däck på en amerikansk Ford Probe-sida: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| verkar ju bra men det dom skriver är typ hur balla dom är. Frågan är ju hur snabbt dom slits? Tyckte det stog nått om att en kille haft dom i ett år, antar att han har sommar året runt då :P Då e det ganska bra. Typ som 2 sommrar för oss då. Det är väl normalt? | |
| btw, ett däck för 70$ = 450 kr! Tänk om det vore så billigt här :/ | |
| FEL av mig. 490 kr. :D | |
|
Däckhandlaren här säljer AGI regummerat, 225/40-18 har jag för mig dimensionen var, för 980:-/däcket, monterat. Frågan är ju vilket som är minst dåligt :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Hos Länk kostar 235/40x18 Wanli S-1099 numera 1295:- Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag ska nog testa Wanli i år. Enligt Molway mkt däck för pengarna och Yokohama teknologi i annat namn. Kurödsdäck säljer för 1150:-/st fraktfritt. /Johan |
|
|
Nja förresten, Kurödsdäck påstår att det inte är Yokohama som ligger bakom och tycker att det inte är något vidare bra däck att åka på... Får nog bli nått annat. /Johan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bra med handlare som är uppriktiga:) Asiatiska dussindäck har inget på en BMW att göra, du får alltid vad du betalar för när du köper däck. ///MVH Hasso Länk |
Svärd |
Enligt min säljare så ska de vara minst lika bra om inte bättre än Bridgestone. Han grundade det på prov på Gotland Ring nån hade gjort. Kör med dem fram nu och har inte märkt någon större skillnad heller. Körde Bridgestone innan. Har inte hunnit mäta hårdheten på dom än, men ska göra det nån dag när jag har bilen till jobbet. Tänkte jämföra dem med bakdäcken som fortfarande är Bridgestone. ///Martin |
Svärd |
Länk Fler åsikter i ämnet! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.