|
|
|
|---|---|
| Alltså den ovanför stereon. Har rivit och slitit i det men den lossnar inte...Skulle vilja ha bort den så jag skulle slippa till att dra och koppla lite sladdar som kommer från två mätare jag tänkt placera ovanpå instrumentbrädan. Har borrat hål rättigenom instrumentbrädan men får inte syn på kablarna när jag sticker in dem igenom hålet. | |
| Glömde skriva att det var e30!! | |
|
Rikta utblåsen maximalt neråt och dra dem framåt. Sedan kan du lossa "ramen" genom att dra den framåt, du måste eventuellt bända lite i några plasthakar. Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Hur sitter ramen fast?? har dragit och bändt runt hela ramen med skruvmejsel, men den lossnar inte..... Vad är det för plasthakar du talar om Erikw?? | |
|
Du har fått loss gallren nu väl? Jag kanske minns fel, det var några år sedan jag gjorde detta på E30. E28, E32 och E34 har denna konstruktion, så det borde vara liknande på din. Du bör kunna se inne i hålen om det finns några hakar/snäppfästen som man får lyfta på. Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.