AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
572

Många bilder på M1, Bugatti m.fl.

ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Länk

Tackar för länken!
Massor av schyssta bilder på M1'or

Kan det bli vackrare?:
Länk

/Wille
Underbara bilder!! Synd bara att de inte var större så man kan ha en M1:a som bakgrundsbild....

VM i bredaste bakskärm: Länk

Jens
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Nu har jag lyckats ta ner en liten film på just då en M1 rastas runt bana... Helt overkligt ljud alltså! Har dock tyvärr inget sätt att låta Er andra ta del av den! Har även ett gratis spel som heter Racer.. där har jag en M1 som man kan rasta tunr Donington exempelvis =)

Men BMW M1 är då en ultimat Drömbil! då i Fullt Racing utförande med närmare 900 Häst! huva.. och så är dom så satans snygga! Får vilken lamba som helst att se lite små tråkig ut!!!

__
Länk
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Jens:
Har Asken sett den bilden? ;D

//Stephan

Menar du Mr "Prata-hela-året-om-att-köpa-Porsche-men-kommer-aldrig-till-skott"!?

Hörde t o m ryktas om att han gått med i tandläkarklubben men sen blev det väl inte så mycket mer....

Jens
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
:DD

Men nu verkar han ha kommit till skott iallafall.

//Stephan

*host* Är det något jag missat!? Vad blev det för bil och hade han med sig den till ringen också då eller?

/Nyfiken i en strut som nog ska ta och maila herr Ask
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Enl. mailet han skickade ut var det en 996 C4 Lapisblå med svart skinn och en hel del utr. Den ska tydligen dimpa ner lagom till Jul...Du får väl pumpa han på mer info.

M V H
Stephan

Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
MrMarsupilami: visst kan du få dem som bakgrundsbilder! Gå in på www.webshots.com o ladda ned deras program så kan du lägga in vilka bakgrundsbilder du vill! :)

*Best Man Wins*

Confucious say:
Man who run behind car get exhausted.

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
MrMarsupilami; du missade väl inte vingen?! Jag har nog aldrig sett någon mindre! :-)

Mvh Abbe
Vingen är ju om möjligt ännu mer obscen än bakskärmarna!! Jag älskar de här gamla Porscharna :) Antar att det är gamla Porsche 930 GruppN?

Jens
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Mr Kika-på-hela-sveriges-m3bestånd-och-har-en-porsche-i-bokhyllan väldigt vad du lät inställsam i mailet du just skickade mig:)
Asken
Hehe, you got me there! :)

Fick ju nån indikation från dig redan i vintras om att det var på g med svansmotorförsedd tandläkar-racer. Men du var ju så hemlig av dig då så det är klart man blir nyfiken när man får höra att du gjort slag i saken!

Så det är bara 4WD som gäller nuförtiden? :))

Jens
MMMMMMMM vilka härliga bilder tack för dom länge sedan man såg något,var på museumet i münchen för 13år sedan,stog då i timmar och dreglade över M1an.

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
Perkka
M1-an är ju ganska..... Snygg kanske?

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.