|
|
|
|---|---|
|
Tycker ni att de här bakjusen är snygga på e34? Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Länk Länk Länk mvh Kristian | |
|
De två sista länkarna funkade inte å bra, försöker på nytt: Länk Länk mvh Kristian |
|
|
Funderar själv på just dessa....Men ja vet inte ja...Kostar ju knappt 200Euro om man köper från Tyskland så...Det blir ju lite nyare stuk på bilen så att säg... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Ser ut som en Volvo baifrån med de där lyktorna :( //Stephan |
|
|
Jag kände också volvosmak i munnen när jag såg dom på en bil, så jag blev osäker om dom passar. mvh Kristian |
|
| Ser ut som en Volvo 960! Visst ganska snyggt, men passar inte riktigt till E34:an. | |
|
Är de inte billigare att köpa dom på bmwspec. än att skicka efter dom från tyskland? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tycker inte dom passar bra på E34:an. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Jag tycker blinkersen sitter FEL, om den suttit längst upp som vanligt hade de säker kunna blivit riktigt snygga. Men som det är nu vill inte jag ha några iaf. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Enig med Greenberg. Linjene skal jo "brytes" ved bliklyset der. Altså skal det hvite være øverst. |
|
|
Jämförelsen med ovlov 960 är klockren: Länk Tycker vanliga röd/vita passar e34 mycket bättre. /Wille |
|
|
Liknar min gamla kära 940:-) /Lidberg |
|
-Daniel- |
kostar närmare bestämt 160 euro i tyskland... e gärna med om nån här tänkt dra igång nån större beställning från tyskland |
|
Tycker att de är perfekta! Är det bara jag som fattat att det ska se ut som E46 facelift? Har ni Volvo i tankarna? Fy! //Thorssa |
|
|
Njae, var ju inte så värst sexigt till E34 faktiskt.... E36, E38, E39, och E46 är det dock toksnyggt på... =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Tjena! Vad som är snyggt får var och en bedömma,MEN jag personligen tycker att det ser lite ut som om bmwidentiteten försvinner i den "nya looken". Har funderar själv på att skaffa klarglas på vår men NU när jag sett det i verkligheten så behåller jag mina befintliga på & lägger pluringarna på nåt annat som enligt mitt tycker inte stör helhetsintrycket..... "All förändring börjar med dig själv" |
|
|
såhär ser min bil ut med chrystal bakljus Länk |
|
-Daniel- |
jag tycker det helt klart är snyggt för mig blir det då att skaffa ett par till våren var får man dom billigast? hittils är billigaste jag hittat hova.com för 2095 tror jag det var |
|
Kanske dom inte är så fula i alla fall om man tittar på stimpenbmw2:s bild! mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.