AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
641

Säkring elhissar?

Tjena.
Enligt mina elsheman så ska det sitta en automat säkring någon stans på kabeln från säkrings dosan till elhissknapparna, någon som vet vart denna sitter?
Jag får nämligen ingen ström i mina knappar trots att säkring #17 är hel, för det är väll den va?
Något annat tips varför det inte kommer någon ström?

Mvh
Mattias
Har samma problem, mina elhissar fram har tokdött =( Hittade endast en trasig säkring, bytte den men ingen förbättring, de funkade klanderfritt innan och båda har dött samtidigt =(

Hittat någon lösning!?
DA
174
DAMiEN
325i Sedan -93
Vad jag har fattat så sitter "evighets"-säkringen, om det nu är den du menar, vid högersida om ratten, under instrumentpanelen... Iaf på min 325'a från 93...
Jag tror iaf att det är det skall jag kanske tilllägga ;)

DAMiEN
===============
Inquam Damno Tu
ja den sitter där kl5 snett ner från ratten och symbolen ser
ut som en blixt.
Den har jag varit nere nyss och tryckt på, ingen skillnad vare sig man trycker så den är inne eller trycker så den är ute..

Har sökt en hel del och nu uppfattat att man skall kunna testa Boxen under baksätet och ett blått relä under panelen i bilen, vid rattstängen ungefär.. hoppas på lösning, de bara dog båda 2 samtidigt i samband med att jag klippte av kabelstammen till bagagluckan, sitter numera en ny där..

Varken C-låset eller elhissarna går för 5 öre, c-låset var knasigt innan men nu är det inte ens ström till det..

Är det så bilen tackar en när man slänger på nya fina 17"!?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.