|
|
|
|---|---|
Tojne |
Jag fick ett mail från en Ingemar Johansson som påstår sig att jag hade en annons ute på en BMW som jag skulle ha skickat.. Bifogad fil från denne man innehåller BUGbear virus, Öppna inte dettamail! //Tojne |
| hej jag har också fått det mailet | |
| ja med | |
|
Det är väl inte från den omtalade Ingemar Johansson? Han med de nyrenoverade motorerna ni vet? |
|
| Hans rykte blir bättre för varje dag som går :P | |
|
Skadar inte med ännu en tråd för att belysa denne bluffmakare! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Visst är det densamma.. Har även jag fått mailet, går det ut till alla? Han kanske tar ut sin hämnd på alla forumanvändare nu? *ler* Fast mitt mail såg inte ut som ditt Tojne, det såg ut som om han hade skickat det till någon annan fast det kommit till mig av misstag? Kanske har han fått ett virus som ställer till det i mailboxen för honom? Eftersom han annonserar här gång på gång senast idag torde han ju vara lyckligt ovetande om vad som skrivs om honom på forumet.. mvh Johan. |
|
| LTK: Vad är det du söker efter?? :P | |
|
Söker efter nytt projekt.. Har sålt min trenolla men har blivit angripen av ett elakt och skoningslöst virus, nämligen E24-viruset.. mvh Johan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.