AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
640

Finns dessa Led-lampor att köpa i Sverige?

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Se länk --> Länk
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
sökt som fasen på elfa, men lyckades inte hitta dem... och har inte elfa... ja då har nog ingen :-/ Vore häftigt att ha dem!

// Erik

----
No real power, just turbo shit!
//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Schnyggt pris på dom ... $37:50 ... jisses ... o jag som tyckte mina blinkers vara dyra ... 230SEK.
Hehe, visserligen är dom äckligt dyra, men du får ju tänka på att du aldrig mer kommer behöva byta dom, om du inte krockar dvs...

Kan tänka mig att det är värdefullt med en lite modernare bil där man måste skruva bort halva motorn för att byta en lampa :)

Synd bara att dom inte verkar finnas som hel och halvljus.. Det skulle vara rätt ball i så fall :) (vilket rim, ooo)

// Björn Eriksson
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
Borde ju gå att bygga såna själv.
Tror inte det är något märkvärdigt med dem.

Bara att börja mäta på en vanlig glödlampa och såga till lite kretskort mm mm.
De är inte riktigt jämförbara med 21W lampor, blir inte samma punktformiga ljuskälla och rätt fokus osv i många armaturer med reflektor och/eller lins som i t.ex E39 facelift blinkers.
Men som ersättare för 5W ljuskällor blir det säkert bra och tekniken är på stark frammarsch. Tyvärr inte godkända eller e-märkta om någon skulle få för sig att kolla vid nåt "olämpligt" tillfälle.
Kolla gärna på www.hella.com för en del innovativa ljuskällor, LED och Xenon osv. Det händer en del på fronten.

FP
Ad
132
Adelante
3.0si -74
535i -92
Eller kolla här
Länk
mo
50
moumtaz
3.0 Si (E3) 1976
Hej, För er ej ännu upplysta, kan jag blända med denna ljuspunkt Länk
Det kanske går att hitta LED:sen där.

Fullt ös spar tid
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.