|
|
|
|---|---|
|
Någon som ha sett denna bil?? Fin/Risig mm??? Vad tror ni annars om den......ser ju fin ut på bilderna iaf. Kanske lite dyr!? | |
|
Glömde ju länken... Länk |
|
| Ingen som har nåt att säga?? | |
|
Jag skulle nog hellre åka ner till Tyskland och importera en själv och därmed spara kanske 30-40000kr. Jag gick in på www.mobile.de och jämförde priserna lite... Det var ganska många som låg på ca 90000kr och flertalet låg mellan 108000-126000kr. Sedan så fanns det ju naturligtvis betydligt dyrare allt beroende på utrustning och skick... Mvh Jörgen BMW-DREAMER |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jögge! Lägg på 15 000:- på priserna och du har ett helt annat läge. Fördelen med DE är att du har ett bra utbud (dvs kan hitta just det du söker) men skall du tjäna ngt så är det ej ngn bra ide då de priser du nämner tillhör det lägre prisintervallet med skick därefter. Det enda abret med den som NyMaN frågar om är att det är en 96:a med mkt mil så priset kan verka lite högt trots utrustningen och skicket. |
|
He, all utrustning står det, men det är manuell stolsjustering... |
|
|
Fälgar för 35000:- skulle inte jag vilja pröjsa för... De får nog vingar också om man har otur, snygg men lite för dyr! |
|
|
Helt klart fina bilar, men nu sjunker priserna, så nu ska man nog vara lite kräsen på vad man köper. Lägg hellre lite mer, än att köpa nåt skräp.... Men det där var lite överpris..... Du kan få köpa min 528i, 96:a, med mer utrustning än i den där (stora komfortstolarna bland annat) Och dessutom mer slitdetaljer bytta, än vad det brukar vara på dom.... Nyrenov generator, nya nivåregl stötdämpare bak, mm, mm.... Även 18" M-line fälgar.... Och shyssta vinterdäck.... Den blir billigare än sådär..... För övrigt så finns inte -96:orna med Xenon i fronten.... Dessutom bytt spoiler.... Luktar krockat..... *hu, hu* Hör av dig vid intresse.... mvh/ /Tommy Power Barns beskrivning av en hästkraft: - "En hästkraft är den energi som går åt för att dra en häst femhundra meter på en sekund." (Eyvind 10 år) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Mja den är för dyr, jag skulle nog vara glad om jag fick 148 för min och den har bara rullat hälften av vad denna gått och är i bättre skick än denna . Max 125 är nog rätt pris. med den ser fin och välvårdat ut, så det är säkert inget dåligt köp till rätt pris. Dessutom faller inte Anteras gräddvispvariant till fälgar mig i smaken :)) ///MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.