|
|
|
|---|---|
|
Länk Vet inte om dom är postade här i forumet för, men ni kan ju kolla. Kan inte säga jag är så imponerad, fast det här e prototyper och kanske inte så snygga bilder... | |
chrille70 |
Det ska bli intressant att se hur nya 3-serien verkligen ser ut. Det är svårt att bilda sig en uppfattning om utseendet utifrån de bilder man sett, på kraftigt maskerade bilar. Men den typiska BMW-profilen finns där utan tvekan. Nya treserien kommer vad jag hört att skilja sig markant från dagens treserie. Med Bangle bakom ritstiftet så kan man väl ana att designen blir något djärvare än dagens kaross, men även "upplevelsemässigt" kommer nya "trean" att vara helt annars. Enligt BMW kommer tonvikten att ligga på komfort och lyx. Men med en sportig accent. Så nya treserien lär inte bli lika rolig att köra som E46. Lite synd tycker jag. Det luktar Benz... Ovanstående uppgifter kommer från en intervju med en av de högre BMW-cheferna, i biltidningen auto motor und sport, så de borde ha en viss "verklighetsanknytning"... MVH Chrille |
| Tycker att e36 är snyggast hitills iaf | |
|
Jag tror att den kommer bli äckligt snygg när man tar bort maskeringen!!!! 1 serien lanseras för att kompensera förstoringen av 3-serien. Man kan tänka sig 1-serien i samma storleksklass som E30. 118i kommer nog bli ett riktigt busfrö med valvetronic-fyran på 143 hk. Chrille, E46 är ritad av Bangle, det var hans första projekt hos BMW. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Vad stor den ser ut!!? | |
|
acey, E90 kommer att vara ganska stor. Innermåtten ska motsvara E39:ans, på samma sätt som E46 har likvärdiga innermått som E34.... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
snacka om att den här vart min favorti :))) Länk Keep Your distance this is a BMW ;)Länk |
|
|
jag tycker den påminner lite väl mycket om en nyare saab : ( Stor å fet i bakänden, faller inte mig i smaken, men från nån annan vinkel kanske den ser bättre ut. |
|
| Av dessa bilder att döma kan bara säga att den tycks bli lika motbjudande som E60&E65 : ( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.