|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Här kommer några bilder av min skitiga X5a. Ska på polering i morgon då, men tog några bilder innan:-) Länk Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Vackert , vackert..... /Jari |
|
|
altoo: Tack tack. Kom från poleringen idag, så nu är den lite smaskigare:-) Tyvärr lägger jag på vinterdäck om en timme... Suck.. Såg du bilderna på Webaston?? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
hosse: jo, jag såg bilderna...Har kommenterat dem på den andra tråden. Jag lägger också på vinterdäcken imorgon...22 tum bort 17 tum på...trist! :-( Har du fått katalogen? /J |
|
|
aalto: Jag såg det 2 sekunder senare:-) Jag blev positivt överaskad faktiskt. Hade riktigt fina 18" vinterhjul med helt nya däck. Tyvärr med helårsdäck. Nästan på kanten till sommar däck.. Katalogen har inte kommit. Det kom ett rekomenderat brev igår med en BMW katalog, men det är väl den som kommer några gånger i året med BMW nyheter bara. Om dom inte skickat fel då? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Katalogen kommer i ett vitt BMW-kuvert. Hmm...hoppas den inte hamnat fel! :-( /J |
|
|
Där kom den!! Kanon! Tusen tack, där finns massa smaskens:-) Med prislista och allt tillochmed! Har inte fått nåt svar från han tyska DVD duden än.. Hoppas att han inte lurar mig på pengarna bara.. Skickade ju allt i förskott.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Tror inte tysken blåser dig...jag fick prylar trots förskott. /J |
|
|
Hosse:vi tyskar är ärliga,hoppas du navigerar rätt nu*L* (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Puh! Där kom svaret:-) Han skickar i morron. Dumt.. Jag som ska köra som en galning genom skogarna om en vecka. Oslo - Hudiksvall. Hade hoppats på att ha en DVD film på till damerna (fru och barn) men det ser mörkt ut.. Ja ja, har ju en Navi platta (som fungerar utmärkt) och en katalog att läsa högt ur:-) altoo: Har du öppnat din dörr på X5an nån gång? Måste in där och isolera lite innan min långa resa:-) Det samma gäller nackstöden. Skramlar oroväckande.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Fick öppnat dörren idag iallafall. Det var massa jobb, men jag hittade felet iallafall. Det var en skruv som håller i skenan till rutan som var helt lös. Nu sitter den som sten med locktite (eller vad det heter..) Bilder finns om nån mer ska riva dörren! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
hosse: Jo jag har öppnat dörren men nu vet du ju redan hur man gör. Har varit lite frånvarande under helgen....sorry. /J |
|
|
aalto: Hehe, ja men det var inte så enkelt som jag trodde:-) Jag är alltid frånvarande i helgen:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.