|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Måste bara skriva ut min glädje! Fick efter flera timmars förhandling denna bil ca 60.000 under listpris i Norge: 2002 X5 Diesel med 220 Hk (med garanti från tyskland) Sportpaket Safirmetallic Comfortstolar Webasto Navi/TV mm mm mm Får den på fredag morgon:-) Yahoo! Tackar för alla tips inför mitt köp från alla här på Autopower.no. Har varit till massa hjälp! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
| Grattis... Du kommer garanterat få en rolig helg :) | |
|
Hosse: Gratulerar! dock vill jag påminna dig om att autopower.no är en helt annan sida än denna. Hoppas du blir lika nöjd som jag är med min 330 :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Grattis.... det låter som en super nice bil... ___ |
|
|
Grattis Hosse! Freude Am Fahren med din nya pärla!!! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tuuusen tack! :-) Wendtan: Ops.. Blev fel.. Bott i norge alltför länge.. Åhhh snart är det fredag. Har beställt polering, rens och stenskottsfix nu. Levererar den vidare direkt på fredag morgon. På kvällen är det bara ut och brumma diesel:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
| Hosse: Ajaj, gratulerer og lykke til med grombil. | |
|
Morten M: Takk! Bor du i fredrikstad? Skal dit med X5an i helgen nemlig:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Gratulerar till ett härligt köp, snygg färg och komfortstolarna är ju helt underbart snygga och sköna! MVH, E38B12 |
|
| Hosse: Jepp, jeg bor i Fredrikstad. Du får blinke med lysa hvis du møter på en cosmossort E46 Ci da. :) | |
|
Morten M; Will do! Pendler vell mellom Harestien og sentrum hvis jeg kjører noe:-) Då ses vi! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Tjena Morten M! Stod rett bak deg idag på Texaco på Christianslund kl 1830! Damen din såg meg i hvertfall:-) Jeg blinket med lysa, men ikke du! Pen bil! Hvem kjører Chevy da?:-) Det här får inte spåra ur och bli en Lunarstorm tråd, men första gången jag sett en Autopower fantast LIVE... Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Ååååh!! Vet du hva jeg tenkte da jeg så i min mail at det var et nytt innlegg i denne tråden? "Hmm! Jeg så en sort X5 i sta, hvorfor tenkte jeg ikke på at det kunne være Hosse?" Husker nemlig at jeg så en ren og fresh X5 på Hydro/Texaco.. Beklager at jeg ikke hilste da. Hehe. Men det var artig. :) Ps. Det var Julie som kjørte sin pappas bil. Den fikk forøvrig flatt batteri og ble ståendes en stund. :\ |
|
|
Morten M: Tenkte vell at det var du. Ser at du fått bilder i galleriet nå, så nå var jeg sikker:-) Neste gang blinker du! Si fra hvis du trenger stofftepper til bilen. Jeg har en oppsettning liggende siden cabben her i kjelleren samt litt annet snadder. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Hvor lenge er du i Fredrikstad? Skal prøve å blinke når jeg ser deg neste gang! Kjører for det meste på mellom Rolvsøyveien og Sellebakk på hverdager (kl 14:30-14:50). Så en sølvgrå X5 i sta se. "X5! Nei, det var inte Hosse.." Sorte matter har jeg i bilen - på bildet er de nesten usynlige. Noe spesielt med mattene fra cabben, annet mønster eller noe? Få høre hva slags snadder du har da. :) |
|
|
Morten M: Har reist hjem nå. Har svigers der så vi er på besøk der flere helger i måneden. Tja, jeg har orginalt mittkonsoll (uten armlene), deksel til rygg på förerplass, knapper til elstoler förerside, 2 st girkuler i tre (brrr), basskasse til skisack, nytt gulv i bagagen i MDF med forsterker, skisack mm mm. Noe av intresse? (Nu har denna tråden blivit både Lunarstorm och Börs:-)) Nå står bilen på lackering ihvertfall. Liten parkeringsbulk på forskjermen. Siden skal den på rens og polering. Til helgen håper jeg på å montere DVD spiller og kjørsperre-fjerner. Siden kommer det bilder! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Ok, kan risikere å bli forbikjørt av en rikmann i fremtiden jeg da. Ekstra knapper til elstoler hadde kanskje vært noe? Hehe.. Jeg har heldigvis alt dette snadderet på plass i min bil allerede. Basskasse kunne vært interessant, men nå har jeg ikke skisack-åpning. Men tar gjerne i mot info om basskassen. (Lurer på om jeg skal kjøpe noe anlegg snart, men kvier meg veldig for å "skru opp" bilen). Du har ikke "feilparkert" med X5en allerede? |
|
| Hosse: Har letet lenge etter et bilde med sportsavgas + orginalfanger - Länk - ble selve burken ikke-synlig i virkeligheten? Frykter nemlig at man ser burken under bilen (fra siden) når man har orginal støtfanger (det har sett slik ut på et annet bilde jeg har sett). | |
|
Morten M: Jag fikk tak på noen 8" basser som spiller sinnsykt bra til en billig penge som jeg bygde in i cabben. De passer ju i din bil også, men med en annen kasse. Du trenger egentlig ikke å skru nesten noe i det heletatt hvis du kun vil ha in en basskasse. Jeg skal se gjennom alle bildene mine og se om det er mulig å finne et bedre bilde av sportsavgassystemet. Det jeg hade var supersprint. Du så det så vidt, men det var sinnsykt vanskelig å få det til å sitte riktig. På Cabben så er det er stabstag som går rett under eksosen og det fikk jeg problem med. Ja, man såg noe av den kroma boksen fra siden, men det var ikke noe man tenkte på. Kunne lakkert den Mattsort? Fargen holder ju en liten stund i hvertfall:-) Jeg har en masse bilder fra bilstereobygget mitt også, men de er ikke lagdt ut på nett enda. Kommer snart! Eller så kan jeg maile de til deg? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Vil ha bra saker når jeg først skal kjøpe noe, da er ikke prisen det aller viktigste. Skal ihvertfall ha et ordentlig framsystem (høyttalere) og et slutsteg til dem. Vil jo også ha litt bass, men dette med basskasse og elementer er jo en hel vitenskap, så jeg tenkte å ta det senere etter å ha forsket litt mer på emnet. Kvier meg som sagt til å "skru," går utifra at man må demontere en god del saker for å strekke kabler og koble slutsteg til orginalstereoen osv. Det vil jo være et mareritt hvis det er vanskelig å få montert det ordentlig på plass igjen (ser for meg dører og dashbord som knirker). Tar gjerne i mot bilder! Du kan sende til morten.mathisen@tiscali.no Når det gjelder sportsavgas, så finnes det nok av opler og annet skrap som har montert store dtm-potter hvor burken er like synlig som enderørene. Det er ikke pent. Er det kun på cabben som stabstagen er i veien for burken? Altså ikke på coupe (evt. får jeg lettere plass)? |
|
|
Morten M: Mail er sendt! Håper du har god plass i mailboksen din:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.