|
|
|
|---|---|
Wilmas pappa |
Kanske inte är rätt forum med bilstereo är inte så välbesökt jämt.. Jag skulle vilja veta hur man tar bort gallret i taket på en touring -e39. Jag har provat men vågar inte löpa linan ut. Det känns som om man bryter sönder nåt. Tack för engagemanget! |
|
Ja... det skulle jag också villa veta. ___ |
|
|
Tittade i ETK och inga skruvar fanns. Däremot såg det ut som att ena kanten skulle dras lös först för att sedan "vicka ner" högtalargallret. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
Wilmas pappa |
hmmm Finns nån möjlighet att se nån eller några bilder på detta förfarande, skulle vilja ha "bilden" innan jag bryter... Tack för engagemanget! |
|
Skall försöka hinna med det ikväll (är pappa till tvillingarna Minou och Embla 1½ år). Mailar bilden till dig. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
Njuren |
Bara de inte e gallret i mitten av taket! =) BMW - i nöd och lust |
|
Hur gick det? Är bara att göra som Magnus M skiver? /MN. |
|
Wilmas pappa |
Ja har inte riktigt haft tid ännu. Det dök upp ett annat problem....Fastnade i en mkt onödigt hög kant med framspoilern...sprack ...inget kul ljud direkt ...såg tusingarna fladdra men jag hasr en kompis på en skadefirma som kan fixa lite extra bra!!!!! Men när det är klart så ska fixa taket!!! Tack för engagemanget! |
|
Sök på forumet, jag vet att det diskuterats tidigare på bla bilstereoforumet förra året Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.