|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ganska skönt över vinte halv året då behöver man inte vara så rädd för att bilen ska uppalad utan sommarfälgarna iaf =) För snor dom mina sportiga vinter fälgar så tycker jag synd om dom hehe ... Mvh |
|
|
Nån som har testat E34 plåtfälgar på en E46 328i? ///Tomten |
|
| Tomten: Feil inpress (ET). Du skal ha ET 42 (orginalt). Du kan bruke felg fra bl.a E36 og Z3. | |
|
Jag kör en kompromiss! 14" alu-fälgar! Ser väldigt väldigt fjuttigt ut men det var fruktansvärt billigt! 6000 kr för fälg/däck! Blir 4:e säsongen nu... |
|
|
Micke Olsson Skönt att man slipper våndas över att det är dags att lägga på vinterhjulen. Snygg bil på den bilden ;) Sommarhjulen -> Länk Vinterhjulen -> Länk Längtar faktiskt lite tills det är dax att svida om för vintern :P |
|
|
Har inte satt på vinterdäck på 520:n än, drar mig in i det sista för att göra det då det är 15" plåtfälgar med E39-standardfälgsida, hu! :| Har 16" radialeker 48 på sommaren, liiiite snyggare! :) Z3:an ska garageras för vintern så småningom så han slipper se alla vinterdäcksförsedda bumsar som rullar på de saltindränkta stockholmsvägarna. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Ja usch, vinterdäck. Blir till att vänta in i det sista att sätta på dom. Fula, skavda och något flagade 15" alu, i och för sig BMW original men det hjälper inte mycket.... blir även något svajigare med vinterdäcken :-) /Erik |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag ställer av min och köper en vinterbil istället så har jag löst det problemet. ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.