AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
517

Söker bra verkstad i GBG området!

Si
3
Silfver
320 i sportcupé -94
hej, jag har en BMW 320i -94:a som har gått drygt 10500mil.
Nu9 behöver en del saker bytas ut på den.... Bromsar fram, tändstift, tändspolar, lambda & katalysator.... Jág undrar om det finns någon som kan tipsa om en bra verkstad i GBG området.
Tack på förhand....

//Silfver
an
93
anders&Eva328iT
530i Touring -08
120i 5-d -06
Hej

jag servar på Wölkes bil. Känns bra och prisvärt

Anders&Eva
Kan varmt rekommendera "Göteborgs Bilservice" i Partille mittemot bilprovningen. Joakim är mkt seriös, hjälpsam & ligger mkt bra till i pris!
/ Magnus

Regn är ju inte så roligt...
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Om du är mån om värdet på bilen ska du serva det på Wölkes eller BMW Group. Har bara goda erfarenheter från båda ställena. Ring och be om offert på båda, åk dit det är billigast.

Skulle vara kul att se din bil Silfver, jag har också en -94a som gått ca 10 000.
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Serva DEN =)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Personligen tycker jag det är lite overkill att serva en 10 år gammal bil på BMW Group. Särskilt på sådana relativt enkla ingrepp som du beskriver. Sök och du skall finna ganska många trådar om diverse bilverkstäder i GBG-området. Bavaria i Frölunda använder BMW originaldelar och är prisvärd och mycket kunnig (ex mek på BMW).
andlar
Göteborgs bilservice i Partille oslagbart billigast och mycket tillmötesgående dessutom BMW auktoriserad.
Prisexempel Oljeservice (Olja filter) 700:-
031-447786

Andlar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.