|
|
|
|---|---|
Torsten |
Hade turen att få köra en z8 igår (åkte dock mest). Vilken underbar maskin... Hade dessutom turen att hamna bakom en pontiac och en M3:a som stod vid ett rödljus och varvade motorerna, men det visade sig snart vem som hade mest motor ;) En sån fulländad kvalitetskänsla rätt igenom, efter att ha känt på denna kommer en vamlig z3:a kännas som någon plastig leksak! /Torsten som försöker spara ihop 1,2 mille |
|
Hur bär man sig åt för att få köra en sån? Tacksam för svar. |
|
Torsten |
I mitt fall var det så att en god vän till familjen lånade ut den till oss. |
|
Tja, lite avundsjuk blir man ju. Å andra sidan känner man sig ju inte tvingad att spara ihop 1,2 mille ;-) Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Torsten: Vilken färg har den? Har sett en silvermetallic i Malmö för några månader sedan. Kan det ha varit denna? Sen har jag sett en svart-grå i stockholm förra helgen med två ynglingar bakom ratten. Vore kul att veta hur många det finns i Sverige... |
|
Torsten |
Den är silvermetallic och rullar i Malmö så förmodligen var det den, enligt ägaren så finns det ca 25 st i Sverige kanske lite färre. |
| Jag tycker det låter mycket med 25 st. Z8:or enbart i Sverige.... | |
|
Asplunds bil i Torestorp/Borås har 2st. En beg. och en ny... OO=00=OO /F.Nilsson. BMW CS:2303 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.