|
|
|
|---|---|
|
Har just fått 2st nya 18X8 fälgar av en VÄLDIGT snäll kompis! Dock behöver man ju 4st om det ska bli o se bra ut, var hittar jag två likadana till?? På kartongerna står följande: Routecompany S.p.A. Italy COD 632 RBM 188032415 Serie 3 Capri Har sökt på webben, men nada träff!! | |
|
Det där ser mer ut som en adress enligt mig, vad är det för märke på fälgen för det första... ?? --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Jo, håller med, men det enda som står!! Hittar inget mer varken på fälg eller kartong, får ta fram luppen o kolla igen!! ;) Om jag fattat rätt är modell-namnet i.a.f. Capri!!?? |
|
|
de finns en m3 kopia som kallas capri av vissa företag. titta på www.w4u.se om ja inte missminner mig. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tack för det, kollar direkt! ;) |
|
|
Tjena ! Om de e dom jag hitta så e de ju bara att hosta upp 4300 spänn och beställa. Dom e ju skitsnygga på !!!! // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
Dom hette ju till och med "Ruote Company Capri M3" Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
Jo, de är rätt ok, men 4300:- + 4X sulor!! Lite för tunn plånbok just nu...resten av familjen ser helst att jag inte lägger alla pengar på dyligt, de vill äta oxå!! ;) Vad blir det för däckdim. på 18"X8" ?? |
|
|
Vad blir det för däckdim. på 18"X8" ?? 225 eller 235/40/18 passar bra. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Finns inte fälgarna i 17"x7" också? De duger säkert som framdäck och kostar kanske inte lika blodigt... 235/45 är nog ganska bra till 18" alt. 245/45 215/45 alt. 225/45 till 17"? |
|
| Oops kostade lika mycket... | |
|
Ja, men vill nog ha samma storlek på fälgar runt om!!?? Har ju redan 2st 18"!! |
|
| i helsingfors finns iaf en återförsäljare av ruotecompany.kika på www.vannecenter.net | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.