|
|
|
|---|---|
|
Hej på er kära BMW-vänner! På onsdag el. till helgen tänkte jag göra pärlan klar för vintern, i alla fall med tanke på lacken. Tänkte att jag skulle lägga på ett lager vax som skyddar bra mot vinterväglagets alla elakheter, salt m.m. Har sökt på vilka produkter som är bäst och jag tycker att de flesta nämner Sonax. Rätta mig om jag har fel! Vilket av sonax produkter är bäst att använde för ovannämnda ändamål? Var köper man det bäst i Jkpg? Tacksam för svar Mvh Fredrik Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.. | |
|
Clas Ohlson som finns i Jönköping Länk har en del Sonax-produkter till bra pris. Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok, tack för tipset!! Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Börjes varuhus i Tingsryd säljer Sonax proffserie för vrakpriset 129 kr litern dvs 50 spänn flasken billigare än ordinarie pris. Åtminstone i våras, när jag tömde"lagret" Men det är ju en bit att åka. Mekonomen och andra välsorterade reservdelsaffärer kan det även finnas hos också. ///MVH Hasso |
|
Hej! Micro säljer Sonax proffsprodukter, annars kan jag rekommendera Ekohallen, tror dock inte de har proffsprodukterna. Ekohallen är billiga med bilvårdsprodukter, det billigaste jag har hittat. Mvh MATHIAS |
|
|
Hej, Ni har inget varuhus som heter "Göfab" uppe i dem trakterna kring Jkpg... Vet att i Malmö har vi denna kedja och dem har Sonax Pro-serie till bra pris! |
|
|
Hej igen! Var på Clas Ohlson och handlade på mig lite bilvårdsprodukter igår bl. Sonax hårdvax. Med samtal med expediten så nämnde han att man även skulle lägga på ett lager glansvax också?? Är det verkligen nödvändigt? Nu hade jag inte tid med det igår men frågan är om man ska lägga energi på att vaxa även med detta glansvax innan snön kommer? Mvh Fredrik Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.. |
|
|
Skåne_jonte: Har aldrig varit där men vi ska visst ha en "Göfab tiokronan" här i jkpg. Det är så nära vi kommer. I så fall skulle det vara billigt om det kostade 10 kr... Mvh F "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.