|
|
|
|---|---|
|
Går vrida på nyckeln men inget händer..? Hälp!!!! Smulan | |
|
Tjena hadde så på min 518i en gång det jag fick gjöra då var att kapa upp ett hål i plåten som är bakom ryggdynan så jag kom in den vägen. Kändes inte så roligt att behöva gjöra de :( man får vell akta sig så att det inte börjar brinna i ljuddämpningsmattan etc man kan använda sig av en mettal såg tar ju dock mycket längre tid men inte lika farligt som en rondel... jag vet ju inte om min lösning är den bästa men det fins säkert nån här på forumet som vet hur man gjör på nått annat sätt... MVH Michael |
|
|
Hmm, jooo jag har tänkt på att det skulle ha gått att göra så.. Mitt problem är att där har jag en Baslåda så jag kommer inte in den vägen heller tyvärr.. =0( Vet inte vad jag ska ta mig till..... Smulan |
|
|
Hoppsan då kan det bli kämpigt den sitter fast antar jag eller ligger den bara där? går vell i såna fall trycka bort den eventuelt men frågan är ju hur stor den är kanske är så stor att man inte får plats ändå :( jag kan inte komma på så mycket mer just nu tyvärr... borde kuna fixa på ett eller annat sätt borra upplåset? tråkigt å förstöra låset... men en låssmed kanske kan nått men du sejer ju också att den inte händer nått när du vrider på nyckeln heller... MVH Michael |
|
|
Joo, den sitter fast tyvärr! Ja jag får ringa runt till låssmeder o bilfirmor i morgon o kolla om dom kan hjälpa mig.. Tack endå STriKe. Smulan |
|
|
Ja då det va så litte så alltid kul att försöka hjälpa till... men du får seja hur det gick och hur du löster det i dena trådan så vi vet hur det gick MVH Michael |
|
|
Ja, nu är bagaget öppnat.. krävdes tyvärr att man borrade söder det svarta runt låset. Var in på Ivars bil troligen världens bästa bilfirma o dom gav mig en ritning över låset från ETK och sa hur jag kunde göra. Ny låskolv kostade bara 365 + moms såå det blev inte så farligt. =0) Smulan |
|
|
okej Gött att det är fixat nu iallfall utan mindre demolering... va ju inte så himmla dyrt heller men gött att det löste sig MVH Michael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.