|
|
|
|---|---|
|
jeg har sett mange inlegg her ang renovering av edc støtdempere, og har observerad et nogon har fått sina renoverad før typ 2500.-kr har også frågat efter tlf nr til killen som utført renoveringen ,har efterlyst killen 3 gonger, men det hela verka va skryt,,, heller???? er det nogon andra her inne som vet om nogon som kan jobbet? en fråga til,,, er det samma olja til edc demperne som til servoen? thomas v-12= kunge i norge ;-) | |
|
Hej Norsken Det är mitt inlägg som du referar till... den man som renoverar dessa dämpare är en nära vän till mig. Jag kan förmedla din förfrågan till honom om du vill... Mvh Skalman |
|
|
ja hadde vert fint det , send en mail eller nogot, thomstoraunet@hotmail.com v-12= kunge i norge ;-) |
|
|
Jag skulle också vilja veta vem som gör det. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
virker å være vanskelig dette å få fram nr til killen , vi har bråttom ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, v-12= kunge i norge ;-) |
|
|
Hej.. Eftersom dessa "jobb" göres på hans arbetsplats så får vi nog acceptera en viss väntan, då privat användande av dessa maskiner inte är populärt hos företaget. (Dyr utrustning). jobben göres därför när "katten är borta" ;) Har framfört ditt problem norsken, men de må ske när han har mulighet. Mvh Skalman |
|
|
oki vi for smøre oss med tålmodighet :-) v-12= kunge i norge ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.