|
|
|
|---|---|
|
Som sagt har jag jagt 540 touring e 39 ett tag men nu börjar jag vela om man skall ha manuell eller automat. Tacksam för svar och tips. MVH Smurf | |
|
Jag har haft min första automatare i snart två år. Nästa bil blir manuell. Automat är väldigt bekvämt på alla vis men jag saknar att få bestämma över bilen. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Va? En automat ägare som inte är fullständigt ner kärad i lådan? Jag håller med dig, oavsett hur mycket man än kan kontrollera en automat i form av steptronic osv så blir den aldrig manuell. De finns en stor nackdel med manuell och de är bilköer. Sitter man inte i dom alltför ofta (läs fjollträsk) så är manuella tt föredraga enligt mig. Att hitta en manuell 540 blir nog ingen lätt uppgift, domfinns men är inte så vanliga. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| och åker man V8 med manuell så behöver man sannerligen inte växla ofta...motorerna är så oerhört smidiga...Jag kan åka på femman i stan 50-60km/h utan minsta knot och ryck, sen när det blir 70 resp 90 så är det bara att trampa på.. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.