|
|
|
|---|---|
|
Vad för sorts batteri ska jag ha i min 325 tds ?? Har funderat på ett 100 ah. Vilket märke ska man satasa på ? Är det någon som har ett artikel nummer eller dyligt? | |
|
Jag har ett Caterpillar batteri i min 525tds -98 och det funkar mycket bra=) ,kommer ej ihåg artikelnummer ,men gå in på deras sida så ska det finnas där tror jag. Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag tycker att Tudor eller BMW:s egna batterier är förträffliga! /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Har kollat på en bilfirma och han säger att det inte finns ågot tudor 100 ah som passar utan råder mig att gå till bmw och köpa ett orginal 85 ah. Dom tog alltså 1430 spänn för att batteri på bmw!!! Måste finnas billigare eller?? |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Det finns så klart billigare batterier men efter att ha testat en uppsjö av olika märken har jag gjort erfarenheten att regeln om att man får vad man betalar för gäller ännu! /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Jag köpte nyligen ett 92aH som funkat kanon! 1100:- kostade det.Egentligen till en merca men måtten annars nästan identiska. |
|
|
ok det passar alltså i fler modeller men ha ingen något märke och art nr. på sina batterier? Lättare att beställa ett då. |
|
|
Min farsa kör optima i alla traktorer på bondgården. De funkar klart bäst på vintern och det är just då dieslar behöver som mest ström. ---- Projekt Ascona B: Länk |
|
|
Har kört på Optima i mina två förra dieslar och min nuvarande 328i och dom har funkat klart bäst. Speciellt på vintern. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.