AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.156

Åke Eriksson bil i Luleå

Är det nån som vet något om 528:an som står hos Åke Eriksson bil i Luleå? Nån som varit och sett på den?

Länk
stefannorr
Jag har tittat som hastigast på den,ser väl ok ut men som sagt inge skinn o manuell,tyskimport,sen ska man nog kolla upp den noga innan köp!! vid köp se till o få en bra garanti på den.
Priset känns spontant som skyhögt för en 96:a. Är nog fullt möjligt att få en 99:a eller 00:a med motsvarande utr för de pengarna färdigprutat.

/Simon
Håller med simon_en. priset är nog i högsta laget prisbilden passar mer in på en -98.-99.men det beror ju på om du har inbyte och får bra betalt för den,då blir det ju en annan sak.

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
stefannorr
simon_en> Här uppe ligger priserna i skämtklass på bilaffärerna på BMW!
Sällan de kommer in typ 328-523-528 av årsmodeller från 96 o uppåt därav priserna..fick själv tag i en sv-såld lågmilare så ja hade tur!
Ok,

kanske får ni helt enkelt åka söderut och handla då....mycket bra timpenning. Priset ser jag precis som du som ett skämt. Marin här på forumet fick släppa din 528iT (OBS! en Kombi!!!) med SCHiin 99:a med 12700 mil för 147KSEK, att få en 528 00:a sedan för samma peng känns rimligt med samma miltal.

/Simon
stefannorr:
Helt rätt. fast det gäller väl bilar i allmänhet här uppe så det är väl därför många söker sig neråt landet,fast det är ju även så som jag skrev att ofta kan inbytes priserna vara lite högre här uppe.

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
stefannorr
Jo det är ju mellanskillnaden som är viktig..fick 110 000 kr för min i inbyte(320 i 97).
Men som sagt Englunds(BMW återförsäljare) säljer en BMW 523 ia 99 för 189 000!!! 14 000 mil inge skinn men övrigt ganska välutrustad.
Njuren
Ganska kraftigt pris faktiskt,kolla den röda 523an M istället på börsen.Mer bil för pengarna
Det handlar mest troligt om rent köp. Jag var in och frågade igår, vid rent köp går dom ner till 138k. Då saknar den dessutom stereo och vinterdäck.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.