|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! E ny här på forumet och skulle vilja ha tag på lite bilder på en orginal 528im. Vad dom har för utrustning osv. Någon som vet vad det ligger för värde i en sådan bil idag? Har en kompis som säger säger att han har en 528im -84, men jag har för mig att det inte finns så många sådana här i sverige stämmer det? har hört runt 10st lr något. Han har iaf köpt den för 5000kr, tycker det låter lite konstigt för en sådan ovanligt modell. Eller har han rätt? mvh | |
|
im kan vissa anse att det är bara för att det sitter ett m-märke på koffertluckan... så om det är en im, det är en prioritets fråga från person till person.. =) Mvh Björn |
|
| Den ända original e28 som var original ///M utrustad från fabriken förutom M5 var M535, det finns massor av 528:or som de har klistra ///M emblem efterråd men vill man vara 100% säkert att sin bil är en original ///M. Då titta i motorrummet på den högra skärmen och då finns en plåt där det finns information om bilen såson, årsmodel, model på bilen, chassinummerr m.m. brevid model på bilen måste det stor ///M... | |
|
OK! Tack så mycket. Ska genast gå ut o kolla om det står något där! Är det något annat motoralternativ på en ///M utrustad 528? har för mig det var 135kw i denna. |
|
|
Broschyren för 528iM-1984 har jag scannat in och lagt här: Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.