AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.092

Nu är hon såld! :(

Hej allesammans!

Vill bara skriva av mig lite... Är både glad å ledsen... Sålde iväg min 320 för ca 30min sen. Fasiken va ja saknar den bilen! :( Jag jobbade med den sen i onsdag för att få den i nyskick! Lackförseglingen hade fått härda i 2 veckor så jag körde in bilen i tvätthallen. Underspolning, motor, skärmar allt blev perfekt! Det som va extra kul va att ja knappt behövde torka henne. Hon vart snus torr på tak, huv, å baklucka :) Sen jobbade jag hela tordan å igår för att få all inredning perfekt och alla lister, däck etcetcetc.

Imorse så gjorde jag klart det sista. Ytterligare en dammsugning i förarsätet, lite textiltvätt å lite vinylputs =) Bilen har nog aldrig vart riktigt så fin som den va imorse. Fick bråttom till arlanda för att hämta upp den nya ägaren :) Den gick undan! =) 30min klarade jag det på vilket är helt godkänt! När pappa kör tar de 45-50min :) Allt gick kanon iallafall. Den nya ägaren är jätte nöjd och hans kompis som var med var kanon nöjd också verkar det som. En bättre ägare kan jag nog aldrig hitta. Kanon trevliga killar som båda två är BMW-entusiaster och gillar att meka å putsa :) Är faktiskt riktigt riktigt glad att hon har fått en kanon-ägare! Vi kommer iallafall hålla kontakten och säkerligen ses på en del klubbträffar. Ska bli kul! =) Så nu vet ni... Är både glad å ledsen.

Ikväll ska vi iallafall ut och festa. Ska fira att jag fått jobb =) Kommer nog tröstsupa lite också =) Min älskling... Hehe... folk tycker säkert jag e galen som hänger upp mig så mycket över en bil, men hon va speciell. Den som kan hitta en lika fin E36-94 får en belöning! =)

Ha det bäst!

Mvh Tobias

P.S Vill bara säga grattis till Timmy som nu är ägare till 320n :) Timmy, tycker det känns kanon att vi kom så bra överens! Vi ses å hörs nog inom kort! Hoppas resan hem gick bra :) Ha det!
Det var roligt å höra att din 320:i blev såld till en bra ägare, hoppas bara att du fick ut det som du begärde för bilen=)
Me å andra sidan så kan jag nog tro att det måste ha varit svårt att släppa ifrån sig pärlan..
Hej Tobias!
Jag vet preics hur du känner dig. Jag sålde min bil för ca 1 månad sen. Och jag saknar verkligen bilen, nästan så att jag ångrar att jag sålde den.
Känner den nya ägaren ganska väl och vet att bilen är i goda händer. Och han har lovat att jag ska få prova den och så så fort vi träffas igen. Det känns i alla fall skönt.
Vad ska du köpa nu då??
Själv så har jag börjat plugga nu, så det blir nog en bil i 5000:- klassen =(...

Mvh

Tjena Tobias!

Sa jag inte två veckor?? ;-))))

Känns skönt att det finns folk som uppskatar en FIN bil, för din 320i verkade verkligen vara i ett veritabelt nyskick.

Grattis även till jobbet!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Hejsan på er!

Tack för stödet! :)

Roobe: Kul att du e med på forumet! =) Jo ja fick va jag ville ha för den så ja e kanonnöjd i den aspekten! :)

Ille: Nu blir det Alpina till våren! =)

Kalle: Du hade kanonrätt! :) Nästan exakt 2 veckor va? =) Jo... Hon va så jäkla fin. =) Tror nog Timmy tycker det me =) Annars hade han inte köpt na! Tackar för gratulationen! =)

Skönt att det finns folk som kan stötta en! =)

Mvh Tobbe
//
169
///Majk
540iAT '96 Individual
"Diaper express"
Tobias 320i -94
Du kanske ska ansöka om delad vårdnad eller i alla fall umgängesrätt? :))

Grattis till jobbet förresten.

Jag sålde min 328 för 4 veckor sen nu, känner igen känslan lite, men den försvann när jag köpte 330n. Min 328 var i tokigt välvårdad och såldes efter 5 dagars annonsering Men Den kan aldrig mäta sig med den nuvarande.

Tobias: Hoppas du hittar rätt Alpina, de kan vara ett hästjobb att hitta rätt bil, rätt färg och framförallt i rätt skick och med rätt mil.

BMWCS Syd #05392
Snälla bruka sökfunktionen.
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Tobias 320i-94:

Va har du sålt min bil f****:))))

Grattis till jobbet och lycka till med 325
Hehe... Starre: Du kom ju aldrig och hämtade den =) tackar för grattiset =)

Mvh Tobbe
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Starre:
:DDD

Tobbe:
Håll mig underrättad....

M V H
Stephan

Jodå Stephan :) Det ska ja göra... Skulle faktiskt behöva se igenom lite papper å grejer som du har till Bi-Turbon, så jag vet ungefär vad som skall finnas med när man köper en ärlig bil. Tror du vi kan ordna det? Vore kanon! =)

Ha det!

Mvh Tobbe
(Som inte är så värst bakis) =)
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Inga problem.
Vi kan ta det vid tillfälle...
Hittat nåt objekt ännu?

M v h
Stephan

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.