AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.248

Bortkoppling av åkspärr 2000-2004

ri
4
rille68
523iA Touring -00
Jag skulle bara vilja rekommendera de som vill bli av med åkspärr/koppla in DVD etc/ skaffa radrvarnare eller skaffa kamera i bakemblemet att titta in på Länk och kontakta Tim om ni önskar hjälp. För mig gick allt klockrent och inom ett par dagar hade jag grejor som funkar, samt bra support.

/Rickard
Visa användare
26
caseih
530XD -08
Vad gick det på?
ri
4
rille68
523iA Touring -00
Det vart rätt dyrt, £185, tror jag att det vart inkl. frakt. 2 Dagar senare hade jag den hemma och det var bara att plugga in, funkar klockrent.
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
Det där är ju inte klokt prismässigt...
2 856,55 SEK med dagens kurs exkl. frakt bör sladden med åkspärrsborttagning och tåt för inkoppling av tillbehör.

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Jag handlade hos TV on Nav i USA och det fungerade perfekt rent köpmässigt. Hur funktionen hos denna produkt motsvarar det du efterfrågar vågar jag inte sia om, men maila dem och hör. Länk

Mvh. Patric
Min E38
Länk
BMWCS #4598
USA bilar har inte någon TV och video modul som standard så de lösningar som NavTV och TV on Nav med flera erbjuder är oftast annorlunda så det är mycket bättre att köpa en elektronik enhet för att ta bort TV-spärren som är avsedd för bilar här i Europa ifrån början.

Det finns många olika sådana elektronik enheter för att ta bort TV-spärren men köp en som man vet fungerar av en välkänd firma då många inte fungerar så bra och dessutom kan de störa ut andra enheter på K-busen med mer eller mindre allvarliga fel.

/RS2
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.