|
|
|
|---|---|
|
Et färskt vinterdäckstest i norska tidningen motor, f ö samma som i Auto Motor & Sport. Håll till godo! Länk | |
|
Det känns allt mindre fel att man beställt nya Hakka 4 i den testade dimensionen. :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Har du också en framhjulsdriven Fiat Stilo att sätta dem på.....;) | |
|
Ajfan... var det ett krav???? ;-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Då är det bara att ringa runt och söka pris på UG500 och Hakka 4:or då! Och sen ta det billigaste.. för det verkade då inte vara så stor skillnad inte =) | |
| Tacka vet ja dubbfritt. Continental Conti Viking har jag beställt. | |
|
Nu har jag också beställt. På onsdag får jag nya Hakka 4 205/55-16 för 1420:- styck. Överkomligt pris... :) Länk Länk |
|
|
Manlig intuition funkar alltid. Såklart. Beställde Hakka 4 i den dimensionen medans vanligt folk fortfarande låg kvar på badstranden. Lite över 4kkr för allt, monterat och klart. Nu ska bara bilen ut från långvården så att man har något att montera dom på. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Beställde mina Hakka 4 igår. 205/60/16. Känns bra. |
|
|
Var i stockholm har dom bäst pris på Hakka4? Behöver 205-50-17 |
|
|
Jag fick bäst pris på Euromaster, Bromma. 4454:- för 4 st Hakka 4 monterat & klart på bilen, dimension 185/65x15. De hade en boka-tidigt-kampanj med 15 % på ordinarie pris. Vet tyvärr dock inte hur länge kampanjen skulle hålla på men prova att ringa. Mvh Erik, Bromma |
|
|
Trafikmagasinet tyckte inte speciellt bra om Nokian Hakkapeliitta Q. Så här lyder deras kommentar om däcket: "Till sist, den stora överraskningen - dyra Nokian Hakkapeliita Q - på sista plats! Däcket presterade mycket dåligt på såväl vinter- som vår- och höstunderlag. Fiasko!" Länk Och Bridgestone Blizzak ska man nog också akta sig för. Länk |
|
|
"KN": Nokian Hakkapelitta Q = dubbfritt friktions däck Nokian Hakkapelitta 4 = dubbat Inte samma däck. Dubbat är alltid bäst på vintern. |
|
| Player, räkna med minst 3000 för Hakka4 för 17"-fälg | |
| ahlstedt, vem har sagt att Nokian Hakkapelitta Q och Hakkapelitta 4 skulle vara samma däck? | |
Aldric |
Dubbfria Michelin Maxi ICE här .. ska bli spännande att se hur dom klarar sig när det blir halt på riktigt ute. |
|
Aldric: Jag garanterar dig att du inte blir besviken på maxi ice. Jag kör med dom på 330n. men har även kört 328an på dom och e36 323an. Underbart grepp och de absolut bästa vinterdäck(friktion) jag någonsin provat/ägt. Dom är dessutom hur tysta som helst. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.