|
|
|
|---|---|
|
tja alla tänkte byta till sportsystem nu på min 325:a vill ha lite tipps vad ja ska välja osv.. | |
|
Tips 1: Prova "sök inlägg" så finner du mycket info angående sportavgassystem. Tips 2: Köp ett från Eisenmann eller Ferrita, två tillverkare som jag har hört mycket lovord om, både gällande kvalité och ljud! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
tack kalle.. vart kan man beställa och hur mycket kostar de i pris?? ska ja ha 3" tums slutrör?? |
|
changco |
Tryck på länken Länk och skriv in "sportsystem AND e36" så lär du hitta massvis med information. |
|
Ferrita: Länk och Eisenmann köper du hos: Länk Vet inte hur stora slutrör som får plats utan modifieringar, men det vet både ferrita och Xerius, så hör av dig till dem! Lycka till :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Bygg ett eget med ett par rejäla Apple-dämpare! =) | |
|
Köp Simons Sportsytem, mycket prisvärt och grymt ljud. Hade ett sådant monterat på min fd. 325:a (dubbelt 3" DTM) och va helnöjd. Prismässigt ligger d bra mycket under Ferrita mfl. och med en livslängd som räker bra mycket längre än vad jag tror du behåller bilen i fråga. Inhadlade mitt på Mekonomen för 1,5 år sedan för 2500kr, slapp momsen då killen klantade till sig när han lämnade prisuppgifter till mig per telefon. Men du skall ju kunna få d under 3000kr iaf. Mvh Jimmy |
|
|
vad tycker ni ska ja ha raka ändrör eller ska ja ha Dtm? har original bak kofångare |
|
|
Helt klart Raka ändrör. DTM ser "tyskstuk" ut enligt min smak :) Raka pipor är stilrent! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
bestämmde mig Förr Ferrita ändå.. hoppas det blir bra bara.. |
|
|
Mirza: Har Ferrita på min och är helt klart nöjd. Dubbla 3" slutrör och det helt klart bra! |
|
|
aa ja tog med raka rör beställde den från deras hemsida igår.. bra ljud på en 6cylindrig eller?? |
|
|
mirza: vad gick Ferrita på då? |
|
|
3995 exackt.. |
|
| monterat o klart? | |
|
nee ska montera det själv... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.