|
|
|
|---|---|
|
Fick utdraget med utrustningslista på min 528iT igår. Man fick ut när den varit inne på garantiservice också så då har jag ännu mer dokumentation på mätarställningen! :-) Iallafall så satt jag och översatte koder igår och upptäckte att någon tidigare ägare behållit bagagenätet. Upptäckte också att skinninredningen inte ens var nämnd! Är den eftermonterad eller skall den inte stå med? Hur är det på era utrustningslistor, finns det kod för sportskinn? Sen stod det att mina interiörlister skulle vara hochglanz aluminium men de som sitter i är snarare grafit! Är de också bytta månne? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- | |
|
På min bil var inte ens tv/navi´n ej heller Asc+T vet inte om det sist nämda var standard -98. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Alltså dessa saker var ej med i bilens dukomentationsbok. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
ASC+T fanns väl på alla E39? Koden för den fanns inte heller i min dokumentation. Navi/TV var dock på 2 ställen! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Sportskinnet stog med i min lista. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Skinn är standard på 528i och uppåt (väl..?) | |
|
Stämmer bra... men bara på svensksålda från -98. Även Xenon var standard på dessa. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Ej verifierat iofs men en BMW handlare sa det åt mig. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.