|
|
|
|---|---|
|
Hej och hå. Är snart dags för mig att ta tag i mitt bygge och börja sätta dit delar på min andra bil, frågan är bara den. Vad måste jag köpa?. Alltså, allt e rensat vid fronten. Här är en bild för att förklara lite bättre : Länk Så ser det alltså ut i dagsläget. Skulle behöva få tag i nån slags ritning eller skiss över exakt varje del som ska sitta där, då jag måste leta runt på skroten efter dom :). Tänkte inte köpa nya från BMW, för då lär det bli dyrare än en helt ny bil :D. Jätte tacksamm för all hjälp ni kan bidra med, och räkna med att detta inte är min sista fråga angående mitt projekt :). +++++ beggz +++++ | |
|
Ps. Visst sitter kylaren rätt snyggt där? ;)) Ds. +++++ beggz +++++ |
|
|
Får man fråga vad ditt projekt går ut på ? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Att få min bil i rörelse?! ;). Nämen, köpte bilen av en kille som hade tagit delar till en frontat 325'a.. Så 320'n jag köpte av han saknade dörrar på passagerar sidan och huv + hela fronten. Så jag ska försöka hitta alla dom delarna, billigt, och sen få ihop en fin bil till en liten summa pengar av det :)).. +++++ beggz +++++ |
|
|
du kan få komma till lule och kolla på min :PPPpp nämen.. finns det ingen odemonterad på storsund som du kan kolla på ? Dom har juh några e36:or där .. (bla min gamla 325:a :P) |
|
|
jasså, får ringa pch höra med diom och höra vad dom säger då *hicks* fast kanske inte, en sän här trevlig fredags kvööll :)))).... nåväl. har en till 320 soms agt, fast orkar inte demotera hela den bara föröatt se vilka delar som sitter vart, vore alldelles för mycket hjoåbb :) +++++ beggz +++++ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.