|
|
|
|---|---|
| som det står i rubriken.. | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag har inte hört något negativt om dom. De är gamla i branschen och varit med i många år. Bert-Ola BmwCS #2423 |
| Jag har haft 4 olika bilar hos dom & jag har inte varit nöjd med nån av dom... | |
|
www.ditec.se enligt frilansar micke skall ett nytt diteccenter har öppnat i Karlskorna och dom skall vara riktigt seriösa. De kan göra vanliga poleringar med. Lycka till Asken |
|
|
Jag har ingen som helst erfarenhet men jag vet vilken kategori människor som jobbar där och det räcker för att jag INTE ska lämna min bil till dom. Duktiga eller inte, det får andra avgöra. För mig är personen som ska hålla i trissan viktig. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Attans Asken... Du postade medans jag skrev. :-))) Japp, Ditec ligger oxå ute i Vedeby. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
ok tack så mycket. Eh var nån stans ligger det måste ha missat det helt. Vad kostar en utvändig behandling eller det kanske står på deras hemsida? |
|
|
Det ligger på baksidan av Automek, brevid bilprovningen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Danne 325: Jag är lite nyfiken på varför du lämnar in tre bilar till efter att du blivit missnöjd med den första. :-)) | |
|
Här är ett reportage från vår puts och mekträff. Länk Inte så mycket om Ditec men man får iaf en uppfattning om lokalerna. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Fick min 540ia -97 inlämnad där för en vecka sen,och fin blev den som bara den!!!Kan dock inte säga hur länge det håller......Eftersom det var handlaren som lämnade in den så kunde jag ju inte välja,men nästa gång så blir det nog Ditec(litar mera på dom). /Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.