|
|
|
|---|---|
|
Har tittat i tidigare inlägg men då datorn är så trög tar det lång tid så jag hoppas på tips här istället. Har en 750 -88a som går ungefär som den ska, möjligen lite slö. Problemet är att "EML" lyser när bilen är avstängd och slocknar vid start. Så ska det väl inte vara? Mvh Peter. MVH Topchop | |
| Bättre så än tvärtom =) Den ska väl lysa för att visa att den finns och sedan slockna när man startar... Så har då jag fått för mig att det ska vara när man bläddrat runt lite på forumet vilket inte var svårt att hitta (hur slö är din dator??) om den däremot lyser under gång så har det ballat ur mellan motorhalvorna... | |
|
Om den lyser när du har bilen avstängd och tändningen avstängd och står utanför bilen så är det ett fel på något annat. Men när du slår på tändningen, så ska eml tändas och sedan slockna när du startar bilen. |
|
|
Datorn är så slö och uppkopplingen jävlas så om det inte vore för att vi ska flytta hade jag kastat ut eländet. Hoppas på fungerande uppkoppling på nästa ställe. Jo det är så att den lyser när tändning är av och nyckel ute, alltså väldigt avstängd. Slocknar sen så fort bilen startar. Ps. För att skriva de här två inläggen har jag vikt ca. en timme av min tid... suck! MVH Topchop |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.