|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja... Som rubriken lyder... Vet inte om man ska skratta eller gråta när man ser båda annonser =) Länk Länk Vore kul att veta va ni skulle ge för den :) Mvh Tobbe | |
NOLL7NOLL |
Är det samma bil? Ja inte 80 000 i alla fall |
|
Vad är det som framkallar skratt eller gråt hos de annonserna? Tycker det är samma gamla vanliga röv-poesi som det alltid är i bilannonser... Priset? Tja, Du vill ju ha ytterligare trettio tusen för din 320... |
|
|
Alltså... Va sega ni är :) Det är ju samma bil =) Bjoerck: Värst va du va aggro då =) Jag har redan fått den såld för 85 :) Mvh Tobbe P.S Skicket avgör allt! :) Kan tillägga att det va den 325an som backade in i davids alpina :( |
|
|
Det här så märkligt ut.. Men ca ca 50 värderar jag den til.. Men, det är egentligen ingenting som er korrekt vid en värdering.. Det er ju bara en gissning ;) Plussidan har han själv listad.. Min minuslista blir: - inget skinn (om jag inte missat nåt) - kan vara många mil.. ("mer enn 20000 mil" säger inte mkt) - Sedan (helt personligt) - Om det är 1992 modell före sept 92 har den ingen vanos (rätta mig om jag har fel) Lycka till! |
|
| Tobbe: Du kan få köpa min för 65 :) | |
|
Tobias: Inte det minsta aggro. :-) Grattis till försäljningen! Vad skall det köpas härnäst? McLaren? Att kommentera annonser på det sätt som nyligen gjorts tycker jag är ett ofog. Det är en privatperson som annonserat ut bilen (antar jag) och han har rätt att sätta vilket pris som helst utan att bli offentligt kränkt. Dessutom motarbetas PowerBörsen då deras annonsörer blir uthängda och granskade på forumen. Jag skulle aldrig vilja annonsera på PowerBörsen om jag visste att risken fanns att min annons blir förudmjukad på forumena. Nej, sluta med detta och låt BMW-ägare få annonsera ut sina bilar till vilket pris de vill eller marknadsföra sin bil på det sätt de önskar. Marknaden kommer ändå styra i slutändan. Med tanke på den vansinniga prisbild som råder på E36:or skulle det inte förvåna mig om den säljs för 80kkr... |
|
|
Bjoreck: Du är klart aggressiv för att vara 93 år gammal :) Bilen känns som en dåligt stylad dussinbil. Annonsen är fylld med lögner dessutom. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Wendtan: Har inte uppdaterat än. Jag har faktiskt hunnit fylla 94... :-) | |
|
"Nyckel med BMW loggan på." Ja det är väl så de ser ut? bjoerck: Du kan inte ha många jämnåriga som delar ditt intresse att surfa bilforum och köra BMW ;) /Wille |
|
|
Bjoerck: Tackar å bockar för gratulationen :) Dock så e bilen kvar här hemma... Den kommer levereras på lördag... Känns så jäkla tråkigt :( Nästa bil... ja det e ju som alla vet, "hemligt" =) Bilmärket börjar på A iallafall :) Det va egentligen inget illa menat med att visa de där två annonserna... Det e bara det att jag häpnade då jag vet vem som har bilen. Han backade som sagt rakt in i min polares Alpina =( Grrrrrrrrr.... Å sen har den där bilen under de senaste månaderna "aldrig" fått gå varm innan varvstoppet av slagit i! :( Ser den bilen åka förbi här varje dag. Varvstoppet är tyvärr i för jämnan. Vill bara säga att om någon här ifrån ska tänka sig köpa den, så se upp! Personligen skulle ja inte ge mer än 35-40papp för den :( Ja lider varje gång ja hör den tokvarvas. Kan tilläggas att jag har dragit den med min 320 =) Så 0-100 på 7.5sek vet ja inte :) Eller så har ja väl NOS i 320n då =) Mvh Tobbe P.S. Alltså inget menat med att skriva detta, tycker bara det känns viktigt att ingen blir lurad... |
|
| Jodo, Göte på avd 14 hade en gång i tiden en fin BMW. Det var strax före kriget. Vi har tillsammans tjatat på systrarna att de ska skaffa fram en dator till samlingsrummet så vi kan surfa fram. Jag och Göte tycker det är viktigt att vara ungdomliga och hänga med i tekniken. Jag känner mig som tjugo år i sinnet grabbar. Ibland tog Göte och jag en sväng i min BMW. Göte sa alltid att den påminde mycket om hans gamla BMW. Sen fick han krämper och vi var tvungna att åka tillbaka till hemmet. Nu har jag sålt min BMW. Syster Eva tyckte det var olämpligt att jag kör bil. Jag höll inte men efter incidenten med rollatorn insåg även jag att det var dags att sluta köra BMW. Så nu kör jag Jaguar istället. Passar gubbar bättre säger tjejerna på avdelningen. Har jag tur så följer Gördis med på en tur i eftermiddag. | |
|
Bjoerck: vad jobbar du med? marknadsföring? proffesionell mytomani? Tobias: Gratulerar! Men varför sviker du märket? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Verkar som Patrik försöker göra en snabb vinst. I Tobbes annons kostar den 55 och i Patriks 80. Mr C |
|
|
wendtan: Ja sviker inte märket! :) Nu får du allt ta å tänka lite :) *sug på den du* *ler* Mvh Tobbe |
|
|
Slutar nya märket med ...pina eller? /Wille |
|
|
WilleW: Kanske d! :) Va fan tror ni egentligen om mig? =) Ja skulle aldrig lämna BMW! Men Alpina e lite i en klass för sig känns det som :-D ///Tobbe P.S 10 p till Wille :) |
|
| Tobias: Aston Martin, Alfa Romeo eller Audi... Som ägare av en engelsk och en italiensk hoppas jag att det är en Aston Martin eller en Alfa! Fast du har ju kryptiskt avslöjat att det är en Alpina som står på tur. Fina bilar, helt klart. Är det en B8 4.6 månne? Vore coolt. | |
changco |
Tobias: Kan det möjligtvis vara en Alpina :-)? |
| Jodå! Alpina e det :) Det måste ni ju ha hajjat vid det här laget ;) | |
changco |
Får man fråga vad det är för en Alpina? Förstog det efter man läst lite på din sida. Är man fast så är man. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.