|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det sitter väl härdade medbringare på alla 02 från -73 samt alla ti och tii? Har fått för mig att de ska funka bättre än de gamla som fått rykte om sig att vara sköra... | |
|
om medbringarna går av med vanliga gatdäck så lär det inte räcka med att byta till sviktande drivaxlar om man ska åka med slicks på klistrad bana... ja de senare 02:orna har härdade medbringare, tror dock inte dessa är kralliga så att det räcker om man som jag skrev ovan ska åka med bra däck på klistrad bana.... ska man bara åka på lagliga tävlingar så kan man ju testa , risken att nån är ivägen för ett flygande däck är ju inte så stor då...... |
|
| kanske finns möjligheter att dione som gör drivaxlarna kan tillverka lite kralligare medbringare också? | |
Rotti |
ja ,,Johan det får du kolla upp... |
|
Men vad snällt att jag får det;) Nej, jag äger ju tyvärr ingen 02 själv så jag hoppar nog över det. Men ring själv vetja, Dione kullager AB |
|
|
Igår så blev det en provtur med bilen. Det var jävligt roligt att äntligen få testa den. Lite tam tycker jag att den var men vi laddade bara 0.5 bar och så fetade den hela tiden. Men rätt nöjd är jag väl i alla fall. Batteriet var trasigt i lap-topen så vi gjorde ingen mappning utan körde på Ärtans mapp. Håller regnet sig borta i morgon så ska Bäckis få mappa den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.