|
|
|
|---|---|
|
Bytte idag ut mitt slitna KN open air filter mot ett nytt öppet. Total kostnad 64kr =). Köpte ett öppet filter till peguet för 64 kr på mekonomen. Passa fin fint. o har samma sköna insugs ljud | |
| Hur länge hade du kört med ditt K&N då? | |
| Jag hade det i lite mer än ett halv år. | |
-BeeMWe- |
hehe bra affär :) |
| Och du bytte det?! Varför gjorde du det för?! har du kvar det? Sålt redan eller? Hoppas du inte kastat det iaf!!! | |
| Jo jag kastade det. hade råkat ha sönder det när jag skruva bort det o så =) | |
|
KN-filtrena går ju att tvätta. De ska i princip aldrig bli utslitna. Min websida: Länk |
|
|
Ja hade du pajat det så var det ju ingen idé att tvätta det.... Men annars ska de ju tvättas och Oljas in var 250:e mil eller så.. 500 mil på motor/landsväg.. 250 om det är grusvägar inblandat i körningen! Har jag för mig! Näe det är ju livstids garanti på dem med!! ja ja.. =) |
|
|
Crillco: vad hette filtret du köppte? passade det på kn-filtrets "addapter? det där lättt ju faktiskt jävligt bra.. Meningen me livet uppstod 1983 och slutade tillverkas 1993 (e30) |
|
|
Kommer inte ihåg va det hette men vet att det var till en peugeut. Japp det passa behövde inte modda nånting. |
|
| Skulle vara intressant att veta vad ett KN open air filter är för något för en som inte vet! | |
|
Grs: Kolla här: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.