AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
943

Hur plockar man ut originalstereon ur en E34?

Nu e de så att jag måste ha ut min stereo för att kunna avläsa serienr på den o på så vis få "upplåsningskoden" till den av BMW(jag hade loss batteriets pluspol).Undrar hur den sitter?Stereon i fråga är en bandare med cd-växlare,allt original från fabrik...
KB
10
KBlom
320IA, 1999
Tjena, ha bilen avstengd, sett på tending, hold m knappen inne i ca 10 sec. Så kommer den hemmelige menyen opp med serienummer og div
Kblom:Funkar detta trots att det i stereons display står "Code"???Ska testa omgående dock...hoppas de funkar!
zaimi
test
zaimi
sory!!
har samma problrm.
Tryckt en code som jag trode var rätt,och NU står det på display
"WAIT".
vad händer,hjälp""
du har tryckt fel kod tre gånger o måste nu vänta en timme(tror det står så i min instruktionsbok till stereon) innan du kan försöka med en ny kod:-)Jag å min sida har inte knappat in nån kod alls utan tänker köpa rätt kod av BMW för de kan tydligen skaffa fram den:-)
du har tryckt fel kod tre gånger o måste nu vänta en timme(tror det står så i min instruktionsbok till stereon) innan du kan försöka med en ny kod:-)Jag å min sida har inte knappat in nån kod alls utan tänker köpa rätt kod av BMW för de kan tydligen skaffa fram den:-)
Deliq
>Dawwe
För att få ut stereon tar du först bort "frontramen", den sitter snäppt på kortsidorna. Bakom den finns en insexskruv på vardera sidan (3 el 3,5mm) som du lossar. Därefter är det bara att dra ut stereon.

M V H Deliq

"Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.