|
|
|
|---|---|
|
Kolla länken: Länk Nu har vi 4 st Zort anmälda: ThaMaztr, Caspar, Z3MPOWER och jag. Får vi två till så har vi två Z lag. Som ni ser i den andra länken börjar det heta till mellan Z och M3orna och andra "traktorer" :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Varför känner jag mig skyldig till debatten... :-))) /Caspar |
|
| Va goocart ?? vill va med .. :-) | |
|
krokodil: Anmäl dig i tråden på Evenemangsavdelningen, 12 härifrån anmälda nu inkl. dig (om jag har räknat rätt)! ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
OK, grabbar, då är det klar med datumet: "DÅ ÄR DET KLART : Den 25 NOVEMBER kl 19.30 har vi bokad bana i RACETOWN . -------------------------------------------------- Följande gäller: Bokningen innebär 2 timmars race inklusive kval. Vi får ha mellan 10 och 14 lag. Varje lag får vara högst 4 pers för att man ska kunna få ut maximalt med körglädje men det rekommenderas lag om 3 pers. Varje bil (lag) kostar 1200 spänn. --------------------------------------------------- vid avbokning måste vi meddela senast 11NOV för att slippa avgift. därför är jag lite skakis att det är inga som dyker upp för det är jag som åker på den smällen. återbekräfta därför gärna till mig per email. NI som har kontakt med Afla, Porshce och Mini klubbar be dem om samma sak. --------------------------------------------- ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vart är de som ni ska köra, vilken stad??? Är sugen =) Bättre än turbo! |
|
|
Gibbe: Det är i Stockholm vi ska köra, på Racetown närmare bestämt som ligger i city. Kom upp vet ja :) ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
OK, nu när datumet är spikat så har detta kristalliserat sig att vara rent märkes VM ;-) Vi har 3 lag från Cooper klubben, Alfa och VW anmälde sina lag också. vi har fått följande anmälningar om intresse från Z folket: ThaMaztr, z3Mpower, krokodil, Z3c 4 ever dessutom eFX, Caspar, fast ni har inte återbekräftat än. Vi har teoretiskt folk för 2 lag just nu Hur ska vi teama upp oss? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Z3c 4 ever: Jag föreslår att vi delar upp oss efter ålder. Jag och eFx är ju 20 resp. 22, alltså hamnar vi i två olika lag. Du, z3mpower, krokodil och Caspar är alla drygt 30 (har jag för mig :) så då gäller det att ni splittar upp er i två lag. Alternativ: Z3c & z3mpower; krokodil & Caspar Z3c & krokodil; z3mpower & Caspar Z3c & Caspar; z3mpower & krokodil Jag och eFx läggs sedan in i ett lag vardera, kanske genom lottning. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
| Skulle vara kul att vara med, men jag vågar inte boka upp mig på ngt.... | |
|
ThaMaztr: åldersdiskriminering ? ;-) Det låter väl bra med sån uppdelning Annars vore det inte coolt omh några fler kom med och man kunde köra Coupe lag , Roadster lag och Z4 lag. Bucket, ska inte du vara med? Doggeli, har inte du nån tjänsteresa till Stockholm just den 25:e ? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Z3c: Låt oss kalla det ålderskvotering ;) Vi kan ju göra ett coupé- och ett roadsterlag: Du, z3mpower och eFx får vara i coupélaget och jag, Caspar och krokodil i roadsterlaget? ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Jag är tyvärr i Amsterdam, annars hade det varit kul.. /Henrik |
|
|
Det skulle vara kul att vara med. Jag såg just att Z3c 4 ever har fått förhinder. Då verkar det ju vara en vakans i coupé-laget som jag kan fylla. Jag skickar ett mail till infiniteslim som verkar hålla i det numera. /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
KANON!!! Då är vinnarlaget redan klart! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Reportage tack!!! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
kolla Länk kanske nåt till sommaren när man byter gocarten mot Z3an? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3:an är ju en liten go-cart, kör med dem på bana istället!! Sonny Crockett and Ricardo Tubbs in Miami Vice, pure 80´s |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.