|
|
|
|---|---|
|
Hej, Det finns någon som kan tillverka vita baklyktor till Z3 Coupe. Kostnaden för detta uppges ligga på mellan 2 och 3 tusen. det finns dock en liten krux. Man ska vara minst 5 för att säkra tillverkningen. Nån som är intresserad? Oxå, det krävs att tillverkaren måste köpa ett par original lyktor för at kunna kopiera dem. Finns det kanske nån som byt dem och har dem gamla liggandes i garaget? det skulle säkert pressa priset lite ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
| Japp jag är definitivt intresserad!! | |
|
Om ni menar baklyktor med vita blinkers, så finns det på BMW som originaltillbehör för ca 1300 kr/sida! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B, nej inte såna här som finns från BMW. Där är endast det lilla blinkersdelen vit . det är nästa ingen skillnad från original. Jag i alla fall tycket inte att dem 5 kvadrat centimeter av vitt gal motiverar till byte. Speciellt till det saftiga 3500 kronor BMW vill ha för dem. Däremot dem som jag pratar om är helt vita ( eller helt klara om man så väljer) Idag finns det inte någon alls aftermarket tillverkare som gör baklyktor till coupe ( om man ser bort från Hamann och deras Fiat glas). Tedde JPM. Du har mail ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Z3c 4 ever Du menar Lexus-glas, sånna som dyker upp på nästan alla stylade bilar. Görs de på rätt sett så kanske, men jag vill inte ha några som liknar E36-lexus-glasen med 3vita och 3 röda ringar. Skulle vilja ha en blandning mellan Lexus IS200 och BMW E46 M3 CSL. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Nej inte lexus-look, helt klara. dem andra känns kitchigt. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.