|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara vad ni tycker om denna? efarenheter av firman m m Länk tyckte att den såg rätt så fin ut.... | |
|
Absolut en bil att titta lite närmare på. Men don-salvatore87, gör inget förhastat.. Hon finns där ute till dig,"din" E32. Jag hittade "min" E32 för bara ett litet tag sedan..I mycket dåligt skick men ändå... En underbar bil. Sätter snart upp en sida tillägnad denna bilen..Finns på www.730project.com ... Ser inte mycket ut för värlen men det kommer... Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
| Verkar vara väldigt fin! Härligt med Armstöd och allt.. Vin färg med! Och rätt pris.. så det finns väl en dle utrymme att reparera för på det priset! | |
|
den var fin.. me du kan köpa min om du ha lust!! den e med på bmw säljes.. bmw 750 91á pris 65 000kr |
|
| ni ska se foto på min 735a snart :D | |
|
ringde dit och fick reda på att det var en 735 IL (ett stort +) DOm verkade vara seriösa och den var även svensksåld och enda nackdelen jag kunde finna var att det står att den gått 29960 mil! Och på bmw e32 innan 1990 så fungerade milmätaren fram tills attt den gått 29960 så det måste betyda att den gått mycket längre än det, I alla fall var bilen mkt häftig med silver stripes + mkt utrustning, sen så var det så att locken till BMW original alu-fälgar fattas, vart kan man få tag på sådana? ^^____________ /____________\ (uoo=00=oou) |=o=====0=| |
|
|
Skulle titta mer på skicket än på mätarställning. Går den bra, låter fint, så slå till om det känns bra i övrigt. //K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.