|
|
|
|---|---|
|
Hej Se på länken nedan, de verkar köra ett specialpris just nu, vad är detta egentligen, blir det som orginal, eller är det bara bajs ? Om man skulle köpa och montera dessa, vad mer behöver man, måst eman koppla om en massa, köpa nya kablar m.m. Snäälla, hjälp mig, har alltid velat ha sådana där tuffa glasögon på bilen! Länk Mvh Fredde Bob Marley and the Wailers Praise Je Jah!! | |
Dark Rider |
Kan ju vara samma skit som realcar men billiga var dom iaf =) |
|
Det där bmw original, med fiber och allt. Ska man ha dem i tex. en e36:a så får man bygga om dem en del. Kolla Länk |
|
|
jag har såna, dom fungerar perfekt.. och blev svinsnyggt dock blev det en del mek för att få in dom men det var det värt. |
|
|
Sanituning säljer inget skräp. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
funkar d på e46? |
|
Ja de funkar på E46. De står ju att de passar i de flesta modeller. De är dock så att man får bygga egna fästen osv. De blir dock skitsnyggt. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Skulle kunna tänka mig sådana. Dock orkar jag ej montera dom själv. | |
|
Jag resonerar i princip likadant. känns lite tråkigt att börja borra i xenon lyktorna med en massa kondens osv som följd. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
har man xenon ska man ha en annan kitt som kommer snart:) själv letar jag efter billigt å enkelt variant.....om någon från sthlm beställer kan dom maila mej så köper jag samtidigt....(vågar inte själv:) ). meisam_80@hotmail.com mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.