|
|
|
|---|---|
|
Som frågan över lyder, så funderar mina föräldrar på en 525tds -98, men då undrar jag, är det samma motor som i min E34a? om inte vad skiljer?. vet att den har 150hk, men det är juh ändå inte så stor skillnad, hur går motorerna?, har dom samma svaga dieselpump?. för och nackdelar?. tacksam för svar! /mvh jocke | |
| 525tds -98 har 143hk i standardutförande. | |
|
Jo, var ett skrivfel från mig, därför jag undrar om det är samma motor?. du borde väl veta nåt om din egen bil tycker man?. /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
Naturligtvis vet jag en massa om min bil, men inget om E34-dieslar så därför kan jag inte jämföra! Min dieselpump fungerar ännu så jag kan t.ex. inte avgöra om den är "svag" eller inte... Jag vill dock tro att en nyare modell oftast har minst likvärdiga, och ibland bättre, delar än föregångarna. |
|
|
ja, men nåt om E34an är juh oväsentligt. den infon kan jag redan. vill bara veta om det är samma motor eller om det är en ny modell. ang dieselpumpen så är det juh svårt att veta om den är svag pga att din funkar. som sagt, tack för ditt inlägg, jag insåg mitt misstag. men upprepar frågan, är det samma motor?, nån som vet?. /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
cr |
JA det är det M51 heter den. |
|
Tack så mkt! /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.