AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
441

rutstängar knappen

gl
52
glader
bmw525ia msport touring -03
Jag har en fråga som jag hoppas få svar på. När man kör så flippar rutan på förar sidan hela tiden plus att innerbelysningen blinkar kan det vara fel i knappen i b stolpen eller är det i dörren???

Visa användare
374
Schrimp
E30 318is 16V -91 M-tech

BMW CS #05485
Är det en E30 är det väl ändå A-stolpen du menar..? mycket möjligt att det kan vara den.. jag plockade ner min och smörjde upp den till nyskick..hade inget problem med mina, men gjorde det för sakens skull.. förebyggnade syfte eller vad man nu vill kalla det :)

Inget svårt jobb, så det kan vara värt de 10minuter det tar att kontrollera den.. lycka till!

---
.. vassast på ön ;)
Länk
gl
52
glader
bmw525ia msport touring -03
nej det är en E36 så den sitter i b stolpen. Har smörjt den men den verkar inte vilja vara med Hmmm

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Glader: Läste nått här inne för inte så länge sen om att d kunde bero på glapp i en löddning. Vart löddningen satt kommer jag inte ihåg, men jag har för mig att den satt centralt alltså i mittkonsollen el. dyligt. Men sök under "sök inlägg" på ditt problem och se om du kan hitta nått.

Men i ditt fall låter d som om d skulle ligga i kontakten i B-stolpen, med tanke på att belysningen oxå tänds. Ingen polare som du kan låna kontakten av för att se om det är den som är den felande länken?

Mvh Jimmy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.