AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.177

Är Ditecs lackbehandling bra ?

Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Hade tänkt att lämna in på BVS som vanligt, men det blev helt enkelt för dyrt, kollade med Ditec som var billigare och dessutom gjorde lite mer, killen på Ditec menade så klart på att deras behandling faktikst även var bättre......

Har sökt en del men inte hittat så mycket, har ni några erfarenheter av resultat och hållbarhet mm. hos Ditec ??

Min farfar har det på sin mondeo V6 -01

han säger att han e super nöjd, bilen ser verkligen fräsch, både inuti och utan på, bra service tydligen med !
På en ny bil ja utan tvekan på en beg så räcker det med en hagmans 2-komponent, så gör jag iaf.Om den inte varir lackbehandlad varje år då tar jag samma som förra gången.

Länk
Bistec: vad är BVS?

Länk
ufo:
Länk

/Micke
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Nu är ajg säkert partisk men Länk
Den talr för sig självt, andra kan säkert intyg detsamma.
Asken
Micke: tackar!

Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Bistec:

Blir det nån 530d? 8D
Nytt försök! Visste inte hur länkningen fungerade, och hittade inte hur man editerar sitt inlägg.
Jag äger ingen BMW, men har gjort en DITEC-behandling på min bil. Här kan ni se resultatet.

Länk Snett framifrån 1600x1200

Länk Från sidan 1600x1200

Länk Från sidan igen 1600x1200

Länk Från sidan liten bild 800x600

Länk Snett bakifrån 800x600
"Har sökt en del men inte hittat så mycket, har ni några erfarenheter av resultat och hållbarhet mm. hos Ditec ??"

Hur kan du ha sökt utan att hittat så mycket i detta ämne???
Det måste finnas spaltkilometer om just detta i forumet...:)
Har förresten en solidsvart E38 som är Ditecad och det blev som man säjer "helt kanon"...:)
sebbe
kan bara instämma.jag blev mer än nöjd me resultatet.lite impad oxå.........o kanon pris....halva priset av ordinarie.....tjänster o gentjänster heter d ju
sebbe
kan bara instämma.jag blev mer än nöjd me resultatet.lite impad oxå.........o kanon pris....halva priset av ordinarie.....tjänster o gentjänster heter d ju
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.