|
|
|
|---|---|
|
Råkade ut för ett mindre roligt elfel när jag med familjen var på väg hem i söndags från en fiskeresa i säfsen, på vägen hem så var allt frid o fröjd tills plötsligt slocknade stereon, tänkte att det ganske var ett säkring som gick och fortsatte att köra, nu var det dags att tvätta rutan så slog på torkarna men inget hände, var stendöd tills plötsligt började spolarpumparna bara spruta spolarvätska och torkarna var stendöda, fick stanna och tömma hela behållaren på spolarvätska. Väl hemma märkte även att centrallåset hade också slutat att funka, alltså torkarna, centrallåset och stereon funkade inte, började felsöka och felsöka utan att komma nån vart tills jag hittade lösningen på problemet här på sajten, tydligen ett vanligt fenomen på BMW, det var huvudsäkringen på 80A till batteriet som var felet, har även haft ruggiga startproblem ibland så får se om det problemet försvinner samtidigt. Vad skulle man göra utan den här sajten :)))) Söka inlägg löste mitt billiga problem på 4kr för en ny huvudsäkring.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.