|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
BIMMER |
Jesper var brukar du placera agget när du bygger till E36 (325) jag e e.v intr ska inte ha nått jätte agg, kan du rekomendera nått vettigt agg ? effkt ca 370-400...vad har du för levtid, kan du e.v fixa agg till bra pris oxå? |
|
Hepp.............. Jag antar att man får sätta turbon långt bak långt ned....... Tja, hur lång tid det tar vet jag inte.... Men hoppas få hem bilen jag ska bygga i inom några veckor iaf..... Aggregat kan jag eventuellt fixa.......... //Jesper |
|
BIMMER |
okej mailar dig istället så slipper vi ha diskutionen här ang priser m.m.... |
| Gör det!! | |
|
är också interserad av ett grenrör, fast till en m3:a 3,0. om någon är intreserad av att göra ett så?? |
|
|
PWM3 .om du mailar Jesper kanske han kan hjälpa dig..... ///Robban |
|
|
Hallå............. Jag ska snart till att börja bygga E36 grenrör....... Hmm, men för att bygga till en M3:a måste jag nog ha en bil att bygga i på plats... //Jesper |
|
Bmw ludde |
Jesper_w, vart placerar du turbon ? |
|
Hjälper Jesper lite....Ludde tror att de står lite högre upp itråden... //Robban |
|
Bmw ludde |
Okay =) |
| Turbon går nästan bara att sätta långt bak långt ned för att det ska bli vettigt,.., | |
| Hva koster ett grenrør til M20 B25 da?? med ekstern WG | |
|
www.proturbo.fi där finns grenrör till m20b25 ca. 5000kronor www.tvrt.tk Mvh:Anders Elenius |
|
Bmw ludde |
Jag vet en som har satt turbon där spolarvätskebehållaren sitter, turbon får inte va för stor bara. Mycket smidigare att ha den där, blir bra med oljereturen til tråget me. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.