|
|
|
|---|---|
|
Hej Var o tittade på en 728 -99 svart med svart skinn dock utan pdc,navigator,telefon. Men med en original monterad cd spelate Bilen har gått 3.800 mil med 18tums fälgar o nya däck. En import bil, ägd av pedant ägare som köpten den för 1,5 år sedan av processanalys. Rena papper i övrigt små skador typ liten reva längst ner på höget bakkofångare vänster list baktill skadad troligen klåfingrig typ. vad skall man lägga för bud ? säger inte vad han begär bara för att göra det lite svårare för er.. | |
|
Kanske runt 200' skulle jag tro...dock väldigt lite mil...har sett 00 or för 250' så...kanske är 220' ok med. Är jag ute och cyklar...? Simon |
|
|
Jämför med andra bilfirmor, p-analys har ju bilar hemma samt att det finns ett antal på bytbil.com att jämföra med, jag ska ner till Tyskland nästa helg för att köpa en 728:a, har fått massor med uppslag på mobile.de M-Maker |
|
|
Hej ! Jag har en 99:a 728 Kan jag eftermontera en original BMW navigator ? Vad tror ni kalaset kostar ? |
|
|
Hej du! I sv tar BMW mellan 40 och 50 monterat. Gjorde det på BMW i tyskland på E38 förra våren orgdelar 5700DM med orgCD ty+Sv. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Hej ! Tack för svar ! Det sitter redan en original cd spelare i redan nu. Betyder det att den "gamla" måste kasseras ? |
|
|
Stefan: Det Asken menar med original CD är Navi skivan med kartor o info. Läsarenheten till Navigatorn är en helt separat enhet som inte har något med den vanliga CDläsaren att göra. |
|
|
Förtydligande: CDROMläsarenheten/navigationsdatorn för Navigationsscdskivan monteras i bagageutrymmet. Antenn för mottagning av GPSsignalen monteras under hatthyllan bak. Fjärrkontrollen exempelvis höger sida av växelspaken på träpanelen samt Skärmen på svanhals från höger sida av konsolen. Snygga orginalgrejor men dock ingen skärm ibyggd i mittkonsolen som på bilar som är fabriksutrustade. En nackdel är också att man kan inte ta emot RDS-TMC meddelanden och få körtips hur man tar sig förbi köer mm. Eftermonterad navigation och orginalradion jobbar inte ihop mig veterligt. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.