|
|
|
|---|---|
|
Jag har reagerat på att man nästan aldrig ser E36 med stolsvärme! Har ni det? MVH.Jörgen second place is the first looser!!! | |
|
Alla svensksålda E36 bör ha det! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Sorry, la in det på fel forum men men MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
| Har eftermonterad stolsvärme (BMW orginal...) på min flyttgodsbil från Italien.... | |
classe |
jag har trots import |
|
Kanske skall förtydliga mig! I Sverige var det standard med lyktspolare och elvärme i stolarna, i många andra länder var (är) det extrautrustning. Går att eftermontera båda. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Min importerade "sommarbil" har stolsvärme. :) Länk |
|
| hur monterar man det efteråt? byta stolar eller? | |
| Går det att eftermontera värme i baksätet på min 535 e34? Alltså finns det nå bmw original att installera dit? | |
| Har för mig att det var standard i M3 Limo. | |
|
Det sitter i min me ! Trots import fr södra Tyskland. // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
jag har värmesäten i min, fast dom fungerar inte :( "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
jag har de i min importbil, men inte värme till bakspeglarna.. ;) fast värmen verkar vara trasig på förar stolen! fast de är ju en sommar bil! |
|
|
Ingen stolsvärme, skinn brrrr, Import Löst det genom att ha lösa värme dynor uppepå då slipper man sitta i iskalla skinnstolar innan värmen i stolarna kommer igång :-) my car Länk |
|
| Importerad, skinnstolar och stolsvärme. Har ett sk vinterpaket på bilen med stolsvärme lyktspolning osv. | |
|
Har stolsvärme och uppvärmda ytterspeglar på min importbil, inte för att uppvärmningen av speglarna fungerar men det står iaf med i utrustningslistan - och det är ju det viktiga :-) 0494 Sitzheizung fuer fahrer+beifahrer 0314 Aussenspiegel/Fahrerschloss Beheizt /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.