|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Väl mött ni som kommer nu idag om några timmar... Mvh Tobias |
|
|
Det var en mycket trevlig tillställning och har finns lite bilder. Länk Fredrik |
|
|
Puh...Min vagn var inte med ;) Håller med, alltid kul att träffa likasinnade BMW fans :) Mvh Janne. |
|
|
Janne T: Vi pratade lite sen efter att du lämnat oss att vi ska gå ut och ta en bit mat och några öl den 22/11, dvs sista lördagen som jag är här uppe. Men ändå ha kvar träffen den 6/12. Det kommer väl att komma mer info om detta framöver vad som lider. Som Janne säger, trevligt att träffa likasinnade personer. Mvh Tobias |
|
| Tracker: Vet inte om din hemsida gått ned eller inte, men jag får inte bilderna till att fungera?! Får väl kolla detta när man kommer till jobbet på måndag morgon istället... | |
|
22/11 passar bra för mig också ang. intag av alkoholhaltiga drycker+ även en bit mat ;)...Som det ser ut nu iaf. Mvh Janne. |
|
| Janne T: Vi pratade bara om en alkoholhaltig dryck och det var den som det är malt i och inget annat!=) Ja, mat är ju aldrig fel, ska jag äta lite snart hade jag tänkt. Måste ju tänka på figuren, man kan ju inte svälta!=) | |
|
Blöuah! sidan är gjord i M$ Word version 10! Jag försökte spara bilderna å lägga dem på "bmw fika träffen i umeå" sidan... men det gick inte... /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
Ja du stensth..Malthaltig dryck till maten är en bra idé,dock lite enkelspårig ;) Mvh Janne. |
|
|
eller förresten.. det gick... klickade på "redigera sidan i word" så funkade bilderna... så om en liten stund så finns de bilderna på den nya "semi officiella" sidan.... lägger ut en länkt dit snart :-) /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
här är länken till den nya sidan extree.mine.nu/bmwcsumea/ Länk |
|
| Vadå enkelspårig? Eftersom vi gillar BMW så finns det ju bara en dryck som val till maten också tänkte jag på...=) | |
|
Ein kleinen SCHNAPS wollen wir auch haben ;) Mvh Janne. |
|
| Scholl alkohol! Jo, jag kan väl gå med på att ta en snaps eller flera till maten också!=) | |
| När skulle nästa träff bli? Blev det nåt bestämt på förra eller? | |
|
bmw 318i: mat o pubrunda den 22:a nov. träffas upp hos ersboda bilservice (brevid autoparts) den 6:e december för en fikaträff "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Det ska komma mer info om mat/pubrundan snart... Be patient! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.